Jag opererade bort blindtarmen ett tag sedan och alla andra som har tagit bort blindtamen som jag har pratat med har fått pengar för ärret!! Jag undrar varför jag inte får pengar men alla andra får !! Någon som vet?! :o
Pengar För Blindtarmen?
fråga sjukhuset?
ska jag bara gå in i sjukhuset och kräva pengar från dom eller? :huh:
↗ till inlägget'ska jag bara gå in i sjukhuset och kräva pengar från dom eller? :huh:
Dem du ska prata med är ditt försäkrningsbolag det är det enda jag vet. Prata med dina föräldrar.
Asså, jag tror att du kan få en gratis operation för att ta bort ärret, dock inte för ärret själv. Du kan också sälja blindtarmen på svarta marknaden ;)
Någon som vill köpa defekt blindtarm??..............nej trode inte de
om annars Utgångs pris:1000kr :P
Lägg upp den på blocket, hahaha
efter ca ett år skickar man in en bild på ärret och beroende på hur mycket det syns så får man pengar för det
↗ till inläggettänkte mest på att du kan ringa dit och fråga varför du inte får pengar, elr nåt sånt :Pska jag bara gå in i sjukhuset och kräva pengar från dom eller? :huh:
↗ till inläggetJa opererade bort blintarmen för 6 år sen och de syns fortfarande väldigt väl, jag tror att jag måste inkassera lite pengar :Pefter ca ett år skickar man in en bild på ärret och beroende på hur mycket det syns så får man pengar för det
Tror man måste vara försäkrad för att få ut pengar. Även om de flesta kanske är det så varierar det mellan vilken försäkring man har. Känner en person som fick 30 000 för ett litet nästan osyligt ärr på tummen. Medan vissa kanske inte får någonting eller väldigt lite.
Hör med dina föräldrar eller med ditt försäkringsbolag eller hos en läkare om dina chanser.
Att få pengar för en blintarm låter lite långsökt... :P
↗ till inläggetman kanske ska buda för man kanske måste lägga nått i nåns säng som man inte gillar (det är bara det att det finns personer som förtjänar att hitta nått sånt i sängen om tjäner de jag tjäner ;) )men har du den i en burk eller nått sånt?Någon som vill köpa defekt blindtarm??..............nej trode inte de
om annars Utgångs pris:1000kr :P
Fick du ta med dig hem din blindtarm? sjukhuset tog min..
Finns något som kallas ironi, nej man får inte ta med den, eftersom det är infekterat och kan leda till att man blir sjuk.
Tänkte det..