tja vill typ ha dom bästa singel och multi player spelen till xbox 360 jag hade tänkt på bioshock cod 4 gow och halo 3
jag ska ta 2 eller 3 av dom men vet inte vilken vad tycker ni.?
tja vill typ ha dom bästa singel och multi player spelen till xbox 360 jag hade tänkt på bioshock cod 4 gow och halo 3
jag ska ta 2 eller 3 av dom men vet inte vilken vad tycker ni.?
Bioshock och CoD4 är de två bästa singleplayer spelen som finns till Xbox 360, multiplayer är också riktigt kul i CoD4, om du köper 3 så ska du köpa de 2 redan nämda + Halo 3 för roligt multiplayer.
Call of Duty 4 för fantastisk multi och singleplayer.
Fel, tysonayt.
De två bästa single player-spelen till 360
är Bioshock och Mass Effect (och Oblivion).
Köp dom och Halo 3 så blir du lycklig för alltid.
Mass Effect måste du ju bara ha. Det borde f.ö. alla Xbox 360-användare äga.
↗ till inläggetMass Effect måste du ju bara ha. Det borde f.ö. alla Xbox 360-användare äga.
Mass Effect *SUGER* spelade i går hos en kompis ingen spelkänsla. Ingetting allså 1/10
↗ till inläggetHärliga motivationer... Ehm, vad menar du egentligen? Vad är dåligt?↗ till inläggetMass Effect måste du ju bara ha. Det borde f.ö. alla Xbox 360-användare äga.
Mass Effect *SUGER* spelade i går hos en kompis ingen spelkänsla. Ingetting allså 1/10
↗ till inläggetFel, tysonayt.
De två bästa single player-spelen till 360
är Bioshock och Mass Effect (och Oblivion).
Köp dom och Halo 3 så blir du lycklig för alltid.
Och varför har jag fel, jag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak.
↗ till inlägget↗ till inläggetMass Effect måste du ju bara ha. Det borde f.ö. alla Xbox 360-användare äga.
Härliga motivationer... Ehm, vad menar du egentligen? Vad är dåligt?
Allt.....
jag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak.
Det samma här
↗ till inlägget↗ till inläggetjag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak.
Det samma här
Du vet med andra ord absolut ingenting om spel och spelkänsla.
↗ till inläggetAllt!? Vet du ens vad motivera betyder? Verkar i alla fall inte så. Men antagligen är du bara en av alla ynglingar på forumet som uttalar sig i änmen de inte vet ett skit om. I det här fallet spel.↗ till inläggetjag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak.
Det samma här
↗ till inläggetAllt!? Vet du ens vad motivera betyder? Verkar i alla fall inte så. Men antagligen är du bara en av alla ynglingar på forumet som uttalar sig i änmen de inte vet ett skit om. I det här fallet spel.↗ till inläggetjag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak.
Det samma här
jag vet visst det.....
jag sa bara att mass effect suger punkt slut..
EDIT: Måste det bli bråk nu eller ?
↗ till inlägget↗ till inläggetjag tycker att CoD4 är bättre än Mass Effect och det är vad jag tycker, så fel har jag inte, bara annan smak.
Det samma här
Allt!? Vet du ens vad motivera betyder? Verkar i alla fall inte så. Men antagligen är du bara en av alla ynglingar på forumet som uttalar sig i änmen de inte vet ett skit om. I det här fallet spel.
jag vet visst det.....
Men då får du f*n ha något argument till varför Mass Effect suger.
Det samma här
Allt!? Vet du ens vad motivera betyder? Verkar i alla fall inte så. Men antagligen är du bara en av alla ynglingar på forumet som uttalar sig i änmen de inte vet ett skit om. I det här fallet spel.
jag vet visst det.....
Ehh liksom fatta inte men
Spelkänsla 1/10
Grafik 3/10
Story eller vad det nu är är 1/10
Och allt annat är 1/10 2/10
Det samma här
jag vet visst det.....
Spelkänsla 1/10
Grafik 3/10
Jag säger bara att jag ger upp, du fattar uppenbarligen inte vad jag skriver. Är rollspel ett nytt fenomen för dig förresten?
Det samma här
jag vet visst det.....
Spelkänsla 1/10
Grafik 3/10
mass effect har bra grafik, bara lite slö bildupdatering, storyn är bra, om man bara testar spelet hemma hos en kompis brukar man inte fatta storyn. spelkänslan är sjukt bra, dialogerna är väldigt bra gjorda.
Allt det ni säger betyder fortfarande inte att alla gillar det.
Men det finns fortfarande ingen som förklarat varför det är dåligt. Uttalar man sig om att något suger ska man i alla fall kunna motivera sig. Inte bara skriva betydelselösa siffror. Självklart kan inte alla gilla det. Dock tror jag att de flesta som gillar rollspel tycker om Mass Effect. En av de mest välgjorda rollspelen på väldigt länge. Hoppas på en bra PC-konvertering snart.
Jag gillar inte heller mass efect...
↗ till inläggetFör att citera mig själv:Jag gillar inte heller mass efect...
"Det finns fortfarande ingen som förklarat varför det är dåligt."
Sen tvivlar jag på att ni gillar rollspel om ni tycker att Mass Effect "SUGER!".
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in