💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo Wii Omröstning

68 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

skriv vad du tycker om nintendo wii

Nivå 0 · Nykomling

Får 8 av mig, det ända negativa är att Wii är en såpass ny/bra konsoll så att den bör ha bättre grafik, det finns ju undantag som MP3 och SMG. Sedan så tycker jag att det är skönare (Inte bättre) att bara ha en vanlig kontroll för då kan mam ta det mer lungt. ;)

OBS: Är lite garfik nörd. ;)

Nivå 0 · Nykomling

fick en 9:a, det är helt perfekt förutom att man inte kan lyssna på musik se på film & natt det inte är mer minne.

5 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

10/10 från mig Wii är superkul

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

10/10 från mig Wii är superkul

Samma här :P
Nivå 0 · Nykomling

10

förresten, hur får man en avatar?

Nivå 0 · Nykomling

Nintendo Wii..Det känns mer verkligt som om att man är i spelet inte som t.ex. Gamecube då sitter man och pillar på kontrollen på Wii rör man lite mer på sig :P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

fick en 9:a, det är helt perfekt förutom att man inte kan lyssna på musik se på film & natt det inte är mer minne.

Köp ett SD-kort för mer minne.

Får10/10 från mig.Den bästa konsollen jag har haft.

Nivå 0 · Nykomling

8/10 för att man inte kan se på film <_<

↗ till inlägget

10

du laddar upp en under Mina Inställningar>Avatarintällningar

Senast ändrad:

6 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

↗ till inlägget

10

du laddar upp en under Mina Inställningar>Avatarintällningar

Tack

11 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

en 6a här :rolleyes:

12 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

den är mycket roligare en playstation iockmed att mann kan röra på kontrolen det käns mer verkligt då, synd bara att man inte kan se på film och grafiken kunde vara bättre

13 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

den är mycket roligare en playstation iockmed att mann kan röra på kontrolen det käns mer verkligt då, synd bara att man inte kan se på film och grafiken kunde vara bättre

PS3 har visst rörelsekänslig kontroll, skillnaden är väl att den suger. Och varför ska man se på film med en spelkonsoll? Har inte alla i hela världen en dvd-spelare?

Själv ger jag betyget 7/10. Alldeles för lite bra spel, i stort sett bara Nintendo själva kan göra roliga spel. Och jag hatar kontrollen av hela mitt liv. Jag förstår inte vad som gör den så mycket bättre än dem traditionella kontrollerna.

18 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

Kan ingen här fatta att grafik inte är allt?Vad skulle du välja mellan detta.Ett spel med världens bästa grafik fast man bara ska trycka på Start så är det avklarat?Eller världens roligaste spel fast inte med likadan grafik?

Nivå 0 · Nykomling

Andra alternativet

19 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Man kan se film men då måste man chippa wiiet eller skaffa AMV konverter (gratis) men lite segt...

10/10 men det finns som så lite med bra spel ute än men längtar till SSBB

Nivå 0 · Nykomling

Var skaffar man AMV konverter?

Edit: Var lite felstavat :P

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Var skaffar man AMV konverter?

Edit: Var lite felstavat :P

Sök på AMV Convert Tool 4.00 Bilden kan vara liten om man vill se filmerna i wiiet. Annars så sök på Wii AMV convert tool. Pma annars om frågorna om att använda, hittar inte sida som jag fixa den på.

Nivå 0 · Nykomling

Jag hittade det men det kostade pengar :/

25 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

10/10 Wii äger.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in