💬
Logga in
Fuska.se

Bra Film Program?

13 svar · startad

Ja.Jag filmade med Fraps nyss.Fyfan.Värdens sämsta skit program!!!!

Filerna va över 500 MB när jag filmade i 20 Sec.

Spelen Stannade hela tiden

FPS Åker neråt hela tiden

Man hör vad jag säger i micken ( lol ) :Den ska höra vad det låter i spelet istället.

Skit programm.Finns det nått bättre?

Ochså.Quality Behöver inte bara hög.bara så man ser vad det står .

Nivå 5 · Fuskare
CamStudio är gratis och lätt att använda. Fungerar utmärkt för min del, så jag tycker att du borde testa.
↗ till inlägget

CamStudio är gratis och lätt att använda. Fungerar utmärkt för min del, så jag tycker att du borde testa.

Men.Finns det hotkeys till att börga filma in?Hur gör man så den tar 1 Procces och börgar filma i den?

Sämre än fraps. 5 Sec tog 18 MB. -.-

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Du får helt enkelt ladda hem en converter som förvandlar filen till ett trevligare filformat tex avi.

Filmade en 10 min film med fraps en gång och fraps filmen blev på 5 gig och sen köra den i converter och vips så hade jag en 60mb film i avi format.

↗ till inlägget

Du får helt enkelt ladda hem en converter som förvandlar filen till ett trevligare filformat tex avi.

Filmade en 10 min film med fraps en gång och fraps filmen blev på 5 gig och sen köra den i converter och vips så hade jag en 60mb film i avi format.

Vart kan jag ladda det då?

Internet Video Converter är bra. Kan va lite krångligt i början.

http://www.download.com/Internet-Video-Con...4-10687908.html

Okej.Tack.Men hur ändrar jag så att det slutar stanna när jag filamr ibland?Stannar då och då.

Nivå 4 · Lärling

Fixar en bättre dator, alla program som spelar in kräver bra hårdvara, eller så sänker du grafiken i spelet ;)

↗ till inlägget

Fixar en bättre dator, alla program som spelar in kräver bra hårdvara, eller så sänker du grafiken i spelet ;)

Har precis köppt ny dator för 7000.
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har precis köppt ny dator för 7000.

precis... skaffa en bra dator, :D

Nivå 5 · Fuskare

Kolla även Frapps/Camstudios-inställningar, sedan så ska du stänga alla andra program som du inte behöver ha på medan du filmar. Ju större bildupplösning du filmar på desto mera kraft tar det av datorn. Testa att filma på en mindre upplösning isåfall.

↗ till inlägget

Kolla även Frapps/Camstudios-inställningar, sedan så ska du stänga alla andra program som du inte behöver ha på medan du filmar. Ju större bildupplösning du filmar på desto mera kraft tar det av datorn. Testa att filma på en mindre upplösning isåfall.

Hur ändrar man det?
11 Feb 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur ändrar man det?

På Camstudio kan du ändra inställningar under "Region" och "Options". Nu vet jag inte vad du vill filma och vilken resultat du vill ha, så du får helt enkelt testa dig fram.

När det gäller Frapps vet jag inte. Du får testa funktionerna i det programmet eller använda dig utav google helt enkelt.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

du lär hitta vad du vill om du läser allt på denna sidan: KLICKA HÄR

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in