💬
Logga in
Fuska.se

Runescape

33 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

behöver hjälp att skaffa pengar på runescape jag är inte member klaat alla no member quest behöver hjälp att skaffa pengar snälla.tack fall du skriver ett tips B) :) :lol:

Om du har fulla ryggsäcken med cowhides på kan du sälja dem på grand-exchenge för typ 3k. Du kan smälta bar och sälja dom i grand-exchenge.

Nivå 6 · Fuskare

Du kan döda goblins.. då får du bara inte pengar utan runes och sköldar ock sånt

Nivå 5 · Fuskare

OMG, varför ska man döda goblins för att få pengar. Bästa settet är att hugga "saker ( :P )" och sen sälja dom. :)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

naaaa.......att hacka ores skulle vara bra men det gåt inte så bra utan rune pick axe addy pick tar det typ 30 minuter och hacka 1 backpack gold oremen jag får ca 40k för 100st i grand exchange men jag brukar hacka 2-300 gold ores men köpte big bones bara 34 wc men jag kan döda lesser demon men då måste jag fixa mat bara 31 fishing och 50 cooking :huh: men jag kan alltid vara vid barbar byn och ta trout och salmon och kokaoch sälja :huh: men kan alltid bounty hunta men det kostar pengar att köpa nya vapen och mat :huh: men jag kan samla addy arrow i bounty hunter :huh: undra vad jag ska göra?

Nivå 4 · Lärling

Harru testat merchant? Merchant gör så man tjänar olala med pengar ;|

Senast ändrad:

10 Feb 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7

hmm................köpa biligt kan funka eller hacka men smälta då kostar dom mindre gold bars 210gp ea gold ore 410gp ea :huh: ?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

hmm................köpa biligt kan funka eller hacka men smälta då kostar dom mindre gold bars 210gp ea gold ore 410gp ea :huh: bläbläbläbläbläbläbläbläbläblbäbläbläbläblbälbälbäbläblbälbälbäbläbläbläbläblbäbläbläb osv. ?

Asså man tjänar inget på att hacka Gold ores, du skulle få 10k..

Man ska minst ha 500k för att vara nöjd med sig själv ;:

Om du ska hacka nåt, hacka Coal ores det är det folk verkligen köper!

1000 Coal Ores är 100k tror jag :o (om dom inte höjt priset på dom).

Hugg yew logs, 1000 st är 300-320k rätt så jobbigt i free world pga. av alla bots men iaf.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

hålla fall du läst allt så är jag bara 34 wc så yew går inte mercha det går,mining går,smithing går,cooking går och massa andra sätt :medieval: ska försöka fixa upp en bild senare på alla skills

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Jag har tjänat 30miljoner på mining.

Jag minar, mith,addy och rune, sen så gör jag dom till armot,svärd å sånt, sen så säljer jag det.

Man får mycket pengar av att sälja mith platebody, och ännu mer om det är addy, och mest om det är rune.

Nivå 5 · Fuskare

Få 60+ i WC ch hugg yews. 1yew = 300gp i grand exchange! :D

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag minar, mith,addy och rune, sen så gör jag dom till armot,svärd å sånt, sen så säljer jag det.

Man får mycket pengar av att sälja mith platebody, och ännu mer om det är addy, och mest om det är rune.

Ja men om du kan mina rune så är det inte så konstigt att du tjänar på det :P

Själv så gör jag olika saker som minar, fiskar, woodcuttar, merchantar osv.

Men nu är det svårt att merchanta med det nya trading systemet dom har gjort :P

Om man är member så kör man ju high alch på yew longs, det är typ ett av dom bästa sätten att få cash ;|

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Ja men om du kan mina rune så är det inte så konstigt att du tjänar på det :P

Själv så gör jag olika saker som minar, fiskar, woodcuttar, merchantar osv.

Men nu är det svårt att merchanta med det nya trading systemet dom har gjort :P

Om man är member så kör man ju high alch på yew longs, det är typ ett av dom bästa sätten att få cash ;|

13 Feb 2008
Nivå 5 · Fuskare

ehmmm Gör så här: Skaffa ALLA "skills" över 50 och sen sälj allt. Sen kan du börja tänka mer på att skaffa pengar. 60 wc ligger bara på 273K exp. ^^ men.. om du blir member kan du ju göra mkt mer än så :P så ett tips; bli member

Sen kan du t.ex. samla D bones eller vad sägs om .. nåt annat.. jaja, du kan ju alltid tigga 3K av "highlevel players".

15 Feb 2008
Nivå 1 · Novis

Om du är i hög lv ska du döda greater demons (finns i karamja vulkanen) eller hacka yews

Nivå 4 · Lärling

Far till edgeville banken, Brevid banken finns det hus och i huset spawnas massa människor på lvl 2 du kan döda och ta bones och banken är just brevid så lägg in det på banken sen säljer du på marknaden i warrock.För ca 100 bones får du säker över 25 k

16 Feb 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #17

ok nu är jag 70+att det är lesser domnes i karmajas vulkan tack till alla som hitils har skrivit jag har ett rune 2h :P

23 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare

Du kan gå och träna din woodcutting lvl och sälja logs det tjänar du på:D

25 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

jag hade över 20 mile 2 gröna partyhats och en gubbe med 99 mining och 99 smithing och 2 djur och protctor va member ochså men jag blev rånad på gubben och nu e han bannad :(

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

OMG, varför ska man döda goblins för att få pengar. Bästa settet är att hugga "saker ( :P )" och sen sälja dom. :)

Håller med !

Säljde 1000 Oak logs för 80 000gp

↗ till inlägget

Håller med !

Säljde 1000 Oak logs för 80 000gp

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in