↗ till inläggetJag tycker du har fel och fel, samt dålig syn, men gillar koreansk musik :)Jag tycker spelet är tråkigt ock krångligt, samt dålig grafik, med gillar musiken.
Perfect World
håller på att ladda ner nu men det går lite segt.
↗ till inläggetwtf...det är ju du som har spelat spelet innan...du ska veta mest :PEDIT: lägg gärna in screen shots :) Vet inte vilken class jag ska köra som :(
↗ till inläggetAlla är så roliga!! antingen were beast eller were fox x]↗ till inläggetwtf...det är ju du som har spelat spelet innan...du ska veta mest :PEDIT: lägg gärna in screen shots :) Vet inte vilken class jag ska köra som :(
jag har iallafall redan bestämt mig för wing-elf. flyga! ^^
Har kommit igång nu, är en Werebeast på Delphi, riktigt kul ju :P Panda!
Däremot vet jag inte vad jag ska lägga mina skill points i :S
PS: tycker ni grafiken är dålig tycker jag ni borde kolla om ni använder bästa möjliga grafiken ^^
STOOOR skillnad!
↗ till inläggetHar kommit igång nu, är en Werebeast på Delphi, riktigt kul ju :P Panda!
Däremot vet jag inte vad jag ska lägga mina skill points i :S
jag har mina stats så här: (jag är också werebeast panda!) mycket str! ungefär 15-20 MINDRE con än str och agility så jag kan använda armor!
Det går lika fort som att gå... Men när du är lvl 30 (alla klasser) så går det fortare ^^jag har iallafall redan bestämt mig för wing-elf. flyga! ^^
JAG KÖR PÅ ORACLE! bra server! :)
Min gubbe + lvl 9 transform!
(bilden kanske är väldigt stor för dig, jag har STOR skärm XP)
ok jag har kommit igång nu, vad ska man göra i början?
Fastnat på min gubbe, dog, så spawnade jag i ett hög level ställe (Thousand Stream) och teleportern funkar inte... Blir väl att man gör en ny gubbe på Oracle istället eller nåt.
↗ till inläggetGör en werebeast! :DFastnat på min gubbe, dog, så spawnade jag i ett hög level ställe (Thousand Stream) och teleportern funkar inte... Blir väl att man gör en ny gubbe på Oracle istället eller nåt.
(lvl 15 nu! :D)
jag försökte adda dig crossFall, du heter Xia va?
Jag tror han heter Xia~
Jag heter xia~
Är snart lvl 16 ch då får jag nya skills :D
Vill du ha egen musik i spelet? kolla här: Egen musik länk :P
Verkar ju vara ett helgrymmt spel ska lira det lite nu, addar dig crossfall :>
Bra, fast jag kör inte nu...
Är level 17, och i lvl 20 får jag helt ny plate :D
OCH I LEVEL 30 KAN JAG FLYGA! YAHOOOOOOO! xD
ett tips att level fort är att nästa bara QUESTA!
kan redan flyga ^^
Men du är ju elf!
Fast i lvl 30 går det fortare kekeke >:)
Tänker krasha dig med min rocka fisk! (man åker på en stor rocka i lvl 30)
Sen kasta nervine grass på dig ! XD
Jag och några kompisar fjantar oss xD
↗ till inläggetVart gör man en Yahoo adress då?kan du inte via hotmail, gör en yahoo adress...
Tar max 3minuter (om man vet vad man gör...).
Har laddat ner 25 % av spelet. Men kommer kanske börja lira lite till helgen, har för många prov och sånt nu som måste bli klart :(:(:(
jag provkörde det. jag bröt ihop därför det var ett så j*vla dåligt gränsnitt.ett cp skulle kunna gör ett bättre gränssnitt och manövereringen var horibel och det fanns ingen teleport magi heller förutom den som teleporterar en till närmaste stad och jag var typ 1 mil från börjanstaden så jag sket i det och tänker aldrig spela den skiten igen.
perfect world´s manöverering+gränssnitt = AIDS
↗ till inläggetMen du är ju elf!
Fast i lvl 30 går det fortare kekeke >:)
Tänker krasha dig med min rocka fisk! (man åker på en stor rocka i lvl 30)
Sen kasta nervine grass på dig ! XD
i lvl 9 kan jag flyga fortare :P flying mastery ^^