💬
Logga in
Fuska.se

Pivot-film Projekt!

37 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hej!

Jag tänkte att några som arbetar med pivot-filmer kanske kunde slå sig samman (eller va man nu ska säga) för att göra en lång pivot film! Eftersom jag inte är så bra på att leda en film så gav jag bara idén till alla nyfikna!

Jag kan vara med och göra filmen men inte som ledare

Jag kan tänka mig att vara med har hållit på med pivot förrut men om någon skulle kunna ge en länk till den nyaste versonen så kan jag vara med

Nivå 8 · Veteranfuskare

vill gärna vara med, ska man lägga upp sin bästa och visa hur bra man är ?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Nej nej, jag kanske förklara lite dåligt.. En person kanske kan skriva ett manus eller nåt med olika scener så gör alla andra i teamet dom scenerna sen lägger nån ihop alla scener så blir det en film som vi t.ex. kan lägga in på youtube..

Ungefär så.. Eller..?

Låter bra :)

Men om nån har den nyaste versonen, skulle någon kunna lägga upp en länk till den ?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej nej, jag kanske förklara lite dåligt.. En person kanske kan skriva ett manus eller nåt med olika scener så gör alla andra i teamet dom scenerna sen lägger nån ihop alla scener så blir det en film som vi t.ex. kan lägga in på youtube..

Ungefär så.. Eller..?

Okej men ska olika göra olika scener eller?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Låter bra :)

Men om nån har den nyaste versonen, skulle någon kunna lägga upp en länk till den ?

den nyaste är pivot 3.0 beta, det är enligt en hel del människor sämre än det förra, jag håller med.

annars kan du googla det

Har skaffat programet nu så jag är med iaf :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

nice, kan du posta lite av ditt arbeta UAP? vill se vilken "nivå" du liggerp å

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kan du skriva en länk
Nivå 10 · Veteranfuskare

kanske joinar... vi får se, men då måste vi göra upp vilken gubbe vi ska göra kan kanske posta nån .stk om ni needar nått

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kan du skriva en länk

där har du länk :)

http://files.filefront.com/Pivot+3+Beta/;5...;/fileinfo.html

amo, jag har tyvär inte kvar något jag har gjort glömde spara alla mina saker innan jag formaterade datorn. Men jag kan göra helt okeh rörelser mest när dom går :P

Men ni kan lita på mig :) :P

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Hej!

Jag tänkte att några som arbetar med pivot-filmer kanske kunde slå sig samman (eller va man nu ska säga) för att göra en lång pivot film! Eftersom jag inte är så bra på att leda en film så gav jag bara idén till alla nyfikna!

Jag kan vara med och göra filmen men inte som ledare

Borde inte 'teamet' bestå av folk som faktiskt är bra på att animera med Pivot? (Ta inte illa upp, detta är väl en självklar tanke)

Intressant idé dock, jag skulle kanske kunna joina in, fast jag är mer av en projektledartyp om jag ska säga så.

[EDIT]

Vid efterläsning såg jag att du faktiskt sa att du bara gav idén, sorry.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

jag ser mig själv som rätt erfaren av pivot, du verkar också helt ok och uap kanske också kan, vi får se

jag joinar nu btw, ska vi starta ett gf där vi kan snacka

21 Feb 2008
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15

jag kanske kan göra små scener eller nåt för jag skulle också vilja vara med.. Jag skulle göra mitt bästa, vilket jag itne gjort med alla andra pivot filmer jag lagt upp eftersom jag bara gjort dom snabbt :P

Nivå 1 · Novis

får jag joina??

är jag tillräkligt bra ?

post-74553-1203590808_thumb.gif

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

du måste träna lite på stiffness och liknande men gemförst med vissa så är du duglig

amo kan du visa nått du har gjort ? :)

jag vill se hur bra ni är :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

här, annars finns det i pivot tråden

post-66164-1203598580_thumb.gif

post-66164-1203598587_thumb.gif

post-66164-1203598595_thumb.gif

post-66164-1203598601_thumb.gif

Nivå 1 · Novis

Amo, lite för stela och onaturliga rörelser i dina animationer, försök att få det mer realistiskt i rörelsen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in