↗ till inläggetVarför vill du köpa det enda nuvarande PS3-spelet av hög klass?Köpte ett paket med en 40 GB, Ratchet and Clank: Tools Of Destruction, Uncharted (Ska sälja), Handkontroll och så köpte jag en extra handkontroll och det blev 5100-5200 Kr.
Hur Mycket Köpte Du Ditt Playstation 3 För?
↗ till inläggetVad menar du?↗ till inläggetVarför vill du köpa det enda nuvarande PS3-spelet av hög klass?Köpte ett paket med en 40 GB, Ratchet and Clank: Tools Of Destruction, Uncharted (Ska sälja), Handkontroll och så köpte jag en extra handkontroll och det blev 5100-5200 Kr.
↗ till inläggetVad menar du?↗ till inläggetKöpte ett paket med en 40 GB, Ratchet and Clank: Tools Of Destruction, Uncharted (Ska sälja), Handkontroll och så köpte jag en extra handkontroll och det blev 5100-5200 Kr.
Varför vill du köpa det enda nuvarande PS3-spelet av hög klass?
Att Uncharted är det enda nuvarande exklusiva köpvärda spelet till PS3.
↗ till inläggetVad menar du?↗ till inläggetKöpte ett paket med en 40 GB, Ratchet and Clank: Tools Of Destruction, Uncharted (Ska sälja), Handkontroll och så köpte jag en extra handkontroll och det blev 5100-5200 Kr.
Kabby du skrev lite fel, du menade ju sälja ,men det var antagligen inte därför han förstod.
Jag vi inte hur mycket mitt kosta, fick det i jul klapp.
Men det var väl runt 4000.
Min Pappa är sträng med Ålders gränser. :(
6499kr det var med 2 kontroller och ridge racer 7
3990 kr köpte jag mitt för.
vet inte när mina föräldrar köpte en 64 tum full hd tv så fick vi en ps3 två kontroller och två spel på köpet
6000 tror jag, det var kanske 3 veckor efter releasen.
Billigaste stället i Haninge/Stockholm City kan man köpa PS3?
6400 någonting typ en vecka efter realesen :P
4000 inklusive Devil May Cry 4.
(40 GB)
typ 6000
fick två kontroller,två spel ock ett ps3
jag köpte mitt för 3000 kr import...
Jag tror jag köpte mitt för 6000.
man kan köpa dom runt 4500 kr!! :D
ni kköpte dom för mycket pengar ni slösa typ 1500kr
Kabby du skrev lite fel, du menade ju sälja ,men det var antagligen inte därför han förstod.
Jag vi inte hur mycket mitt kosta, fick det i jul klapp.
Men det var väl runt 4000.
Ojdå. xD
Ockero; Du har fel, jag orkar inte förklara varför, men du har fel.
Mitt Playstation3 60g kostade 5600
Köpte PS3 för någon månad
sen för typ 4500KR. >_<
4000 då fick jag två spel två filmer och en kontroll.