tror det var 6400 jag fick det när det kom ut
Hur Mycket Köpte Du Ditt Playstation 3 För?
Någonstans runt 5800:-
Runt 6 000:-
två miljarder lol :P !!!!!!!!!!!!!!!
10 miljarder och ett spel som heter monkey land2 och en extra kontrol som sprutar apelsin juice lol lol lol!!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetJaa Vad LOL! alltså!! iiiih.två miljarder lol :P !!!!!!!!!!!!!!!
10 miljarder och ett spel som heter monkey land2 och en extra kontrol som sprutar apelsin juice lol lol lol!!!!!!!!!!!!!!!
Nej men du va seriös.. <_<
Jag köpte mitt PS3 för 5990 KR.
Då fick jag med konsoll, Motorstorm & Resistance: Fall of Man och 1 extra handkontroll (totalt 2 kontroller).
Paketet heter "Starter Pack"
↗ till inläggetMm verkar vara ett svin najs erbjudande,. När jag köper min ps3 kommer jag köpa "starter pack", de kostar typ 5889 där jag bor B) :PJag köpte mitt PS3 för 5990 KR.
Då fick jag med konsoll, Motorstorm & Resistance: Fall of Man och 1 extra handkontroll (totalt 2 kontroller).
4200 eller något sånt.
↗ till inläggetSamma paket för 5490kr på MediaMarkt. Köpte i onsdags.Jag köpte mitt PS3 för 5990 KR.
Samma här köpte en Playstation 3 från Media markt i Kungens kurva idag för 5490 Starter pack. Avbetalning 12 månader.
Juste köpte Assassin creed till Paketet idag. Sen har jag Xbo 360 har ej så mycket att jämföra med Grafiken jo det som är Bättre med PS3'n är att Den ej Repar skivorna som box 360'n gör och sedan att den går mycket tystare :)
↗ till inläggetbara dom gamla 360 som repade skivor.Samma här köpte en Playstation 3 från Media markt i Kungens kurva idag för 5490 Starter pack. Avbetalning 12 månader.
Juste köpte Assassin creed till Paketet idag. Sen har jag Xbo 360 har ej så mycket att jämföra med Grafiken jo det som är Bättre med PS3'n är att Den ej Repar skivorna som box 360'n gör och sedan att den går mycket tystare :)
och till svaret på frågan, javisst jag håller med
jag köpte min för 4700
↗ till inläggetSamma här köpte en Playstation 3 från Media markt i Kungens kurva idag för 5490 Starter pack. Avbetalning 12 månader.
Mitt ps3 lägger typ fett på skivorna så man måste tvätta dom typ var sjunde gång man kör spelet, så himla iriterande!
Ca. 5500kr
Lol, det är dina händer som fettet kommer ifrån antar jag..
Ogri: 40 gig eller 60 gig?
samma fråga till dig racoon?
oj, glömde svara, 6040. typ.
edit2: hade visst skrivit i denna tråd en gång :/
↗ till inläggetLol, det är dina händer som fettet kommer ifrån antar jag..
Ogri: 40 gig eller 60 gig?
samma fråga till dig racoon?
oj, glömde svara, 6040. typ.
edit2: hade visst skrivit i denna tråd en gång :/
hahaha jättekul........ :angry:
60 gig anyway
Alla har fett på händerna..
typ 5500 bra Konsolen och en hand kontroll.
60GB By The Way
5000, då fick jag två spel och två kontroller på köpet.
För 5990:- utan något extra till.
Dock köpte vi PS3 på releasedagen i Sverige
Köpte ett paket med en 40 GB, Ratchet and Clank: Tools Of Destruction, Uncharted (Ska sälja), Handkontroll och så köpte jag en extra handkontroll och det blev 5100-5200 Kr.