yesssssss f*n va bra
Ni Som Gillar Slipknot Kolla Hit!
slipknot suger
↗ till inläggetbara för du e störd å lyssnar på bamseslipknot suger
Niice info! U made my day ;) =D
JAAAAAAAAA! :lol:
Bästa slipknot videon någonsin :o
Den enda slipknot låten som är bra är wait and bleed :P (jag tror den heter så ialllafal)
↗ till inläggetskojar ni? visste ni inte det här 2007?
alltså gillar ni slipknot eller inte?
tuff: nej, dom suger inte du har säkert bara inte lyssnat på dom, för att alla i din klass lyssnar på dom och du lyssnar på emo musik och vill inte lyssna på bra musik
Dom suger och låt mig motivera varför:Dom skriker och har masker på sig och deras video är ju inte dom fräschaste.
↗ till inläggetbara för du e störd å lyssnar på bamseslipknot suger
Nej det är du som är det för att du lyssnar på dom.Och jag har mina åsikter.Ni får tycka vad ni vill,jag tycker vad jag vill.
Lyssnaar inte på dom men det är grymt att du fick tag på den infon. B)
jag gillar inte slipknot så jätte mycket fast dom är bra ändå
↗ till inlägget
Nej det är du som är det för att du lyssnar på dom.Och jag har mina åsikter.Ni får tycka vad ni vill,jag tycker vad jag vill.
Dom suger inte du får la f*n lyssna på musiken för f*n inte bara tycka som dina kompisar.
Och du får sluta och tvinga mig till att tycka om dom.Och jag tycker INTE som mina kompisar.Dom gillar slipknot mer än vad jag gör.
Slipknot suger, dåliga videos, bara massa mördare och monster och skit, och tuff ownar, han vet iallafall vad musik är som vissa andra inte vet.
Lyssna på Adam Tensta, Obie Trice & Eminem så lär ni er.
Någon sa: bara för du e störd å lyssnar på bamse
Men jag kan ju säga att bamse äger slipknot.
Men varför skriver ni idioter här då om ni inte gillar SlipKnoT? ämmnet heter (Ni som gillar slipknot kolla Hit!) altså betyder det att ni gillar slipknot
HÅLLER MED!!!
För dom i stockholm som har bandit fick nog reda på det för ett tag sen när dom berätta det där. ^^
YYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!! Jag ska köpa den! Jag ska köpa den! Jag ska köpa den! Jag ska köpa den! Jag ska köpa den!
↗ till inläggetslipknot suger
↗ till inlägget↗ till inläggetslipknot suger
Din mamma suger mycker
:o dom är ganske bra
↗ till inläggetjag ska lungt köpa albumet när jag hittar albumet:o dom är ganske bra