Sephiroth är jävligt svår i ettan, har redan gett upp hoppet på honom.
Klarade av honom idag i tvåan däremot... hälig känsla :D
Sephiroth är jävligt svår i ettan, har redan gett upp hoppet på honom.
Klarade av honom idag i tvåan däremot... hälig känsla :D
sephiroth i kh2 e ett skämt! men inte kh1 sephy xD aja, BTT
I KHII Final Mix så får man möta alla i organisation XIII i slutet av spelet. Axel där är f*n skitt stark. Dett liv går ner ständigt och arenan är så litten man hinner inte göra något innan man dör. Men det e bra att dom la in det, så har man något o göra när man e färdig.
Ja nu när man är färdig med spelet finns ju typ inget att göra -.-
Riku Är klart svårast i ettan ;:
han har turbo och jag dog mest av honom :medieval:
vilken av fajterna? :)
Hade bara lite problem med Riku/"Ansem", men dog kanske 2ggr sen klara jag han. Den lättaste bossen är nog Behemoth. Så otrolig lätt boss ^^
japp, och när jag klarade honom för först gången trodde jag att han var sista bossen xD
Vem? Riku/"Ansem"?
båda och(altså R/A och behemoth) =P
jo den tanken slog mig också :P Men nejnej, här kommer en värld till <_<
Ja f*n det trodde jag också... hade det skitt svårt efter i den sista världen. I de där stället där man ska ta sönder den där heartless symbolebn genom att döda en massa heartless.
ja me, på de sista stället satt ja fast i en halv vecka(jag startade tillochmed ett ämne om de: http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=62698&hl= :lol: jesus, nästan 2 år sen nu xD)
Oj så du fick altså ingen hjälp, jobbigt!
Kom på ett nytt ämne någon. Vet inte vad jag ska disskutera om mer.
kanske BTT?
öh, BTT? Vad är det
Back To Topic
Xaldin är skit jobbig!! Men maleficent i drakform är ändå inte SÅ svår.. ;)
↗ till inläggethe he jag heter axel i real lifeI KHII Final Mix så får man möta alla i organisation XIII i slutet av spelet. Axel där är f*n skitt stark. Dett liv går ner ständigt och arenan är så litten man hinner inte göra något innan man dör. Men det e bra att dom la in det, så har man något o göra när man e färdig.
Jag skulle vilja påstå att Xigbar var väldigt svår.
I ettan så var det nog Riku/Ansem.
Senså var Ansem i tvåan, när man strider mot honom med Riku hyffsat svår.. Inte så kul att behöva klia sig/nysa när man håller på att reflekterar alla 1000 laserstrålar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in