Aja.....Jag fatta inget
Vilken Skill?
Print screen finns 2 knappar över delete knappen.
1. Tryck på print screen.
2. Öppna paint
3. Tryck Ctrl+V eller högerklicka och ta "klistra in"
4. Spara
Fin guide va? x)
Så du menar att jag ska trycka på print screen sen öppna paint men jag måste ha en bild och klistra in plus hur ska jag få tag på en bild.....
Gör som jag skrev, skit i var du får bilden ifrån. Jag har inte sagt ngt om ngn j*vla bild x)
Ja....Men om jag ska lägga in en rs bild måste jag ha en jag kan ej göra som du sa efter som att jag inte har en bild och klistra in. <_<
↗ till inläggetJa....Men om jag ska lägga in en rs bild måste jag ha en jag kan ej göra som du sa efter som att jag inte har en bild och klistra in. <_<
Ja men, asså du trycker på print screen när du vill ta en bild!
Jag kan typ trycka på print screen nu sen går jag in på paint sen trycker jag CTRL+V då får jag bilden då jag skriver det här inlägget!
Alltså så här
1. Tryck på Print Screen knappen så tar du bilden.
2. Gå in på paint
3. Tryck på CTRL+V
4. Spara
Precis som Dezen sa ;:
↗ till inlägget↗ till inläggetJa....Men om jag ska lägga in en rs bild måste jag ha en jag kan ej göra som du sa efter som att jag inte har en bild och klistra in. <_<
Jag kan typ trycka på print screen nu sen går jag in på paint sen trycker jag CTRL+V då får jag bilden då jag skriver det här inlägget!
Alltså så här
2. Gå in på paint
3. Tryck på CTRL+V
4. Spara
Precis som Dezen sa ;:
Fattar han inte nu så skiter vi i det va? ^^
Jag fatta ska testa nu ifall det funkar
↗ till inlägget↗ till inläggetJa....Men om jag ska lägga in en rs bild måste jag ha en jag kan ej göra som du sa efter som att jag inte har en bild och klistra in. <_<
Alltså så här
2. Gå in på paint
3. Tryck på CTRL+V
4. Spara
Precis som Dezen sa ;:
Fattar han inte nu så skiter vi i det va? ^^
;:
Aa
EDIT: Så ;:
Ja man måste ju vara bra på rs :P :D
↗ till inläggetJa man måste ju vara bra på rs :P :D
Man e inte bra på rs för att man har hög combat x)
Jo det är man vad jag tycker....Men hur e man bra på rs da om du vet....Skills eller??
Jepp
Men nu är det för mycket OFT :o
Niciga skills :P
↗ till inläggetvart sitter 'print screen' knappen??Nej, om du vill ta en bild tryck på Print Screen när du valt det motivet du vill få en bild på sen går du in på Paint och trycker på CTRL+V sen så sparar du bilden :)
2 knappar över delete.
Jag ska fråga en sak när man trycker på print screen knappen och sen öppnar paint och klistrar in den varför tar den hela bilden jag ville bara ta kort på mina skills men man såg min gubbe och allt.Det är ganska jobbigt