man får lite pengar för wilows och mycket för oak och vanliga logshar cirka 10k oak
Runescape
Och ifall du är member så kan du träna din fletching lvl :D skulle vara bra och dessutom roligt
Roligt?? Nej knappast... Det e fett tråkigt.
neej det är kul men jag har inte spelat rs på ett tag man trötnar ibland så kör bara cs då
jag tjänar lite från mina andra gubbar en 32a som jag bounty huntar med sem loggar jag in på min 70+ på en annan dator och tar pengar :rolleyes:
↗ till inläggetjag tjänar lite från mina andra gubbar en 32a som jag bounty huntar med sem loggar jag in på min 70+ på en annan dator och tar pengar :rolleyes:
så du för över 3k i taget? ^^
om du är member borde du : Dk:a eller w6 bandos ;)
EDIT: ALCHA YEW LONGS ÄR SÄMST.
1:a jag är inte member!2:a omg!!! göra pilbågar hallå hur tråkigt som helst!(och arrows)
vad är Dk:A??
↗ till inläggetHallå, det är ju jätte många som svarar vad man kan göra, klaga inte på att dom e dåliga/tråkiga då.1:a jag är inte member!2:a omg!!! göra pilbågar hallå hur tråkigt som helst!(och arrows)
↗ till inlägget1:a jag är inte member!2:a omg!!! göra pilbågar hallå hur tråkigt som helst!(och arrows)
Dagganoth King.
↗ till inläggetÄr du 70 cb och har bara ett rune 2h?? Du måste väl iaf ha full rune??ok nu är jag 70+att det är lesser domnes i karmajas vulkan tack till alla som hitils har skrivit jag har ett rune 2h :P
man ska lätt hugga yew eller willow de känar man fett på solde 56 yew för 20k... mer än ja trodde
jag ska snart kanske bli member igen men har haft svårt att skaffa pengar sen memberchipet tog slut då förlora jag ca:130k en black booter och dog med 211k :( men börjar gå bättre efter jag starta tråden B)
↗ till inläggetWillow tjänar du INGENTING på.man ska lätt hugga yew eller willow de känar man fett på solde 56 yew för 20k... mer än ja trodde