💬
Logga in
Fuska.se

Kritiken Emot Moderatorerna

27 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Eftersom min förra tråd blev låst så gör jag en till..

Ta din frihet och ge konstruktiv kriktik till Moderatorerna..

Jag tycker att ni måste skriva mer utförligare när ni ger någon en tillsägelse, skriv vad brottet var.

Sen behöver ni inte bara gå och låsa en tråd bara för att den var riktad med en Mod.

YTTRANDEFRIHET!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Så du skulle acceptera yttrandefriheten om jag sprang in till ditt hus och förolämpade dig och vad du gör för fel? Man får bestämma över sin egen hemsida själv. Om det nu är riktat mot en moderator, eller i huvudtaget mot vilken medlem som helst, skicka ett pm bara.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

"Hummerpojken", du förstår inte ens syftet med tråden.

Springa och förolämpa någon annan är ett påhopp som kan straffas.

Om man får kritisera andras arbetsinsats.

Jag trodde att jag skrev klart och tydligt "KONSTRUKTIV" kritik.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Snälla rara, om du nu är moderator på Travian. Kom ihåg, detta är inte Travian. Man måste följa reglerna dit man kommer.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Snälla rara, om du nu är moderator på Travian. Kom ihåg, detta är inte Travian. Man måste följa reglerna dit man kommer.

Vad är det med dig?

Jag skrev:

GE KONSTRUKTIV KRITIK!

Menas med att man ger tips och råd hur dom kan förbättra sig?!

Har jag ens sagt att detta är Travian?

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Hur ska vi kunna förbättra tillsägelserna? De är helt okej enlig mig. Det står klart och tydlig vad regelbrottet som man gjorde va. Nu vill jag också veta vad du (Bortgjord) tycker vi ska förbättra samt hur.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Denna tråden har INGET emot min tillsägelse.

Detta tråden ger man tips till Mod'sen hur de kan förbättra sig och så.

Personligen har jag inget på lager, jag blev nyss medlem.

Nivå 7 · Fuskare

jag tycker att moderatorerna oftast gör ett bra jobb

Nivå 2 · Novis

Du är ju dum i huvet, jag är/har varit modenator på flertal sidor, dem flesta är spelhemsidor eller browserspelsidor. Om du är en supermod på travian sidan så borde du likväl som jag vet att varje sida har OLIKA regler som man måste följa, det finns inte många sidor som har likadana regler. Om du ska vara medlem på detta forum så är det bara att anpassa sig.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Du är ju dum i huvet, jag är/har varit modenator på flertal sidor, dem flesta är spelhemsidor eller browserspelsidor. Om du är en supermod på travian sidan så borde du likväl som jag vet att varje sida har OLIKA regler som man måste följa, det finns inte många sidor som har likadana regler. Om du ska vara medlem på detta forum så är det bara att anpassa sig.

Jag, dum i huvudet?

Om du är så mycket smartare så bör du veta vad syftet är med tråden?

Syftet är att GE KONSTRUKTIV KRITIK som kan hjälpa modsen!

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag, dum i huvudet?

Om du är så mycket smartare så bör du veta vad syftet är med tråden?

Syftet är att GE KONSTRUKTIV KRITIK som kan hjälpa modsen!

Alla modenenatorerna sköter sitt jobb, du fick en ts för att du inte hade läst reglerna och för att du misskötte dig. Ge dig. Anpassa dig.

Och jag finner ingen anledning varför du ska anmäla mitt inlägg bara för att du blev ägd som en kaka blir av en tjockis.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

Nerd; läs trådens syfte:

↗ till inlägget

Jag tycker att ni måste skriva mer utförligare när ni ger någon en tillsägelse, skriv vad brottet var.

Sen behöver ni inte bara gå och låsa en tråd bara för att den var riktad med en Mod.

YTTRANDEFRIHET!

↗ till inlägget

Vad är det med dig?

Jag skrev:

GE KONSTRUKTIV KRITIK!

Har jag ens sagt att detta är Travian?

↗ till inlägget
Denna tråden har INGET emot min tillsägelse.

Detta tråden ger man tips till Mod'sen hur de kan förbättra sig och så.

Personligen har jag inget på lager, jag blev nyss medlem.

Bortgjord

#1 nykomling

*

Grupp: Medlem

FuskaRank: 4

Registrerad: Igår, 11:15:06

FuskaRank 4 och registrerad igår, har du verkligen varit här tillräckligt länge för att veta hur forumet ser ut? Varför ska du registrera dig och börja bråka och förstöra forumet? Tänk på detta.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

YTTRANDEFRIHET!

Med denna frihet kommer det även något kallat ansvar. Det är medlemens ANSVAR att läsa reglerna och veta vad som är tillåtet och vad som inte är tillåtet på sidan.

Det är admin som har gjort tillsägnings/varningssystemet. Vi mods bara använder det. Sen så borde du komma ihåg vad jag skrev om medlemens egna ansvar.

Hm, vad var en regel nu igen? Har du något att ta upp med EN person så använd PM.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

Hur lång tid ska det ta för er att förstå?

Detta tråden handlar INTE om mig och INTE när jag blev registrerad.

Denna tråden handlar om Moderatorer. Man ger KONSTRUKTIV kritik. En tråd där man ger TIPS och RÅD hur de kan förbättra sig.

De som går ut i OFFTOPIC får en anmälan på sig, om de inte blir straffade så tar jag upp detta med er admin.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag skrev:

GE KONSTRUKTIV KRITIK!

varför skulle dom behöva förbättra sig?!

dom är bra som dom är..

Nivå 6 · Fuskare

mm..de har inte gjort några fel. det är du som skapar meningslösa trådar, läser inte reglerna, klagar på allt möjligt (varit medlem bara nån dag LOL). du skriver om Yttrande frihet och sen blir du arg när vi tycker att du ska lägga ner ditt krig mot fuska...

Ps kanske inte riktigt krig men ändå...ds

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18
↗ till inlägget

läser inte reglerna,

Vad vet du om det?

↗ till inlägget
varför skulle dom behöva förbättra sig?!

dom är bra som dom är..

Tips hur de kan bli ännu bättre. Läs tråden innan du skriver.
Nivå 8 · Veteranfuskare

Vad jag förstår (som inte är mycket egentligen), så ska den här tråden vara en tips-tråd till moderatoterna. Och den här tråden ska vara positiv.

Har jag fattat rätt?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20
↗ till inlägget

Vad jag förstår (som inte är mycket egentligen), så ska den här tråden vara en tips-tråd till moderatoterna. Och den här tråden ska vara positiv.

Har jag fattat rätt?

Precis!

Du är den första som har förstått! :)

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.