💬
Logga in
Fuska.se

Alterac Valley

37 svar · startad

Hej.. Undrade bara om det är sant att på pre-tbc så höll alterac valley matcherna på i flera timmar ibland ?

Nivå 11 · Veteranfuskare

De gjorde det förra patchen. Längsta AV spelet jag någonsin hört talas om höll på i 27 timmar tills en GM stängde ner den.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ja, matcherna var beydligt längre pre tbc. nu börjar folk gnälla efter 20 minuter. -.-

10 Mar 2008

Det skulle ju vara nice om det var som pre-tbc.

Då skulle jag joina AV hela tiden.

↗ till inlägget

Det skulle ju vara nice om det var som pre-tbc.

Då skulle jag joina AV hela tiden.

Ja men tänk på att det fanns inte crossrealm battlegrounds. så det tog en timme eller två att komma in i en AV. åtminstånde på PVE servrar =)
Nivå 10 · Veteranfuskare

+ att då var inte folk idiotiska noobs som bara vill ha honor till skitiga s1

12 Mar 2008
↗ till inlägget

klart det fanns noob som ville ha honor, men de satsade för knight-lieutenant setten. var dock svårare att få tag på!
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

klart det fanns noob som ville ha honor, men de satsade för knight-lieutenant setten. var dock svårare att få tag på!

Inte nära så många det finns nu
Nivå 6 · Fuskare

och istället fick man en massa lvl 51:or i sitt lag.. gör ju så mycket mer nytta än lvl 70s som är "noobs"

Nivå 10 · Veteranfuskare

Spelar roll :d Om man vill köra bra PvP på 70 kör man arena, och har BG's för kul och dailyn

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

och alla tycker likadant som du?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

och alla tycker likadant som du?

Nej, det finns /lol s1 folk också. förlåt.
13 Mar 2008
Nivå 4 · Lärling

är inte säker på att jag förstod vad du menade lawl. klart folk vill ha s1-setet? väldigt enkelt att få och behövs i arenan. på din rating kan man kanske köra med d3-delar(?), men så är inte fallet på högre rating. som du säkert vet får man högre arena points ju högre rating dvs att man lättare kan skaffa ihop s2 alt. s3. så tycker du inte om dessa "noobs" bör du kanske spela ngt annat?

Nivå 1 · Novis

S1 honor saken förstör spelet, allt för lätt att få gear.

Alla ser likadana ut, det blir så enformigt att man blir galen! s2 och s3 är ju ok, man kan ju inte få dom så snabbt som s1, tycker att man borde måsta fara mera instance för att få gear istelle för att kinna AV.

Det är min åsikt.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

är inte säker på att jag förstod vad du menade lawl. klart folk vill ha s1-setet? väldigt enkelt att få och behövs i arenan. på din rating kan man kanske köra med d3-delar(?), men så är inte fallet på högre rating. som du säkert vet får man högre arena points ju högre rating dvs att man lättare kan skaffa ihop s2 alt. s3. så tycker du inte om dessa "noobs" bör du kanske spela ngt annat?

Jag kör på 1700 ish rating, och har vengeful hördu, och season 1 är värdelöst.

"S1 honor saken förstör spelet, allt för lätt att få gear.

Alla ser likadana ut, det blir så enformigt att man blir galen! s2 och s3 är ju ok, man kan ju inte få dom så snabbt som s1, tycker att man borde måsta fara mera instance för att få gear istelle för att kinna AV.

Det är min åsikt."

-nod-

14 Mar 2008
Nivå 4 · Lärling

Det är min åsikt.

Tro mig man kan visst få s2/s3 snabbt kanske inte s3wep o shoulders men points som behövs för att köpa dom bara fixar någon som b00star ditt lags rating till 2k sen kör man 10matcher veckan efter får man c.a 800-900points!
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är min åsikt.

Tro mig man kan visst få s2/s3 snabbt kanske inte s3wep o shoulders men points som behövs för att köpa dom bara fixar någon som b00star ditt lags rating till 2k sen kör man 10matcher veckan efter får man c.a 800-900points!

Köper boost i arena? kan man bli så patetisk?=.=
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är min åsikt."

-nod-

s1 är verkligen inte värdelöst. förgrund till de andra seten och underlättar arena-scenen. vf ska man inte kunna få rewards i bg's? syftar på ditt av-uttalanade. utan dem skulle bg-scenen dö ~_~
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är min åsikt."

-nod-

s1 är verkligen inte värdelöst. förgrund till de andra seten och underlättar arena-scenen. vf ska man inte kunna få rewards i bg's? syftar på ditt av-uttalanade. utan dem skulle bg-scenen dö ~_~

Nämn en spelare med full season 1 och bra rating, som är en main.
15 Mar 2008
↗ till inlägget

Hej.. Undrade bara om det är sant att på pre-tbc så höll alterac valley matcherna på i flera timmar ibland ?

Ja, de brukade hålla på i ca 4-6 timmar, och horde vann alltid. Fast alliance kanske vann var 30dje gång, men sedan började de rusha och då vann oftast ally.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in