http://img88.imageshack.us/img88/8725/virushehegc0.png
Har ca 129 Hidrag Virus. Vad är det + 198 trojans :S
http://img88.imageshack.us/img88/8725/virushehegc0.png
Har ca 129 Hidrag Virus. Vad är det + 198 trojans :S
Tja, som ett vanligt virus, den ändrar i registret och laddar ner filer -.-'
Och eftersom du har så många virus, så ta och FORMATERA DIREKT! Annars kommer din dator säkert att dö inom dom närmaste dygnen.
Formatera, alla problem kommer inte lösas med virus scan.
: 468 Healed 59 Deleted :) Löste sig ;P Orka. Hoppas den dör :) Tack så mkt
Föreslår ändå en formatering + att du skaffar Spybot Search and Destroy, en brandvägg (avast! eller liknande), etc.
Har SpyBot just nu. Den visar 0 virus efter att ha rensat med AVG och Kaspersky... :) tack så mycket. Min dator är räddad
HUR fixar jag Bra brandvägg? Länk snälla
Fixa ett riktigt bra antivirus istället, Norton eller NOD32.
Kan man ha 2 anti-virus installerade samtidigt?
↗ till inläggetKan man ha 2 anti-virus installerade samtidigt?
Det är något jag inte rekommenderar iallafall då ett Anti-Virus kan ta det andra för att vara ett virus. Du borde, (som Odet sade), skaffa Spybot Search & Destroy och en brandvägg, (jag rekommenderar Comodo som brandvägg). Får du fortfarande problem med virus kan du alltid testa att göra en systemåterställning till en tidigare punkt. Fungerar inte det, så är det nog bäst med en omformatering.
↗ till inläggetDu kan skaffa Comodo's brandvägg här;HUR fixar jag Bra brandvägg? Länk snälla
Du behöver inte ha en brandvägg.
För att den skyddar bara mot en del virus, lika virus som ditt virus skydd skyddar mot.
Har du typ, nod32, då behöver du inte en brandvägg, men visst, du kan ju ha brandvägg, men du kan ju stänga av den, och fortfarande vara skyddad.
Du har värkligen kommit i fara grabben ;) Trojanera kan ta reda på bankkoder och allt du skriver, så formatera om datorn är de bästa ;)
↗ till inläggetJa, men då krävs ju en 3:e person.Du har värkligen kommit i fara grabben ;) Trojanera kan ta reda på bankkoder och allt du skriver, så formatera om datorn är de bästa ;)
Alltså, om det är en som har skickat virus, en trojan, och det trojanen märker, det ser ju han, då är han 3:e person.
1:a du.
2:a trojanen.
3:e hackaren.
Men finns det ingen 3:e person, så behöver man inte oroa sig för att nån ska se.
Men det är ju sällsynt, eller ovanligt, det brukar vara nån som kontrollerar trojanerna.
Men vissa trojaner är enkla att ta bort, vissa inte.
Men som sagt, inget är omöjligt, bara lite svårare.
↗ till inlägget↗ till inläggetJa, men då krävs ju en 3:e person.Du har värkligen kommit i fara grabben ;) Trojanera kan ta reda på bankkoder och allt du skriver, så formatera om datorn är de bästa ;)
Alltså, om det är en som har skickat virus, en trojan, och det trojanen märker, det ser ju han, då är han 3:e person.
Men finns det ingen 3:e person, så behöver man inte oroa sig för att nån ska se.
Men det är ju sällsynt, eller ovanligt, det brukar vara nån som kontrollerar trojanerna.
Trojanerna kan skicka information till en annan dator, utan att den såkallade hackaren behöver kontrollera det.
↗ till inlägget↗ till inläggetDu har värkligen kommit i fara grabben ;) Trojanera kan ta reda på bankkoder och allt du skriver, så formatera om datorn är de bästa ;)
Ja, men då krävs ju en 3:e person.
Trojanerna kan skicka information till en annan dator, utan att den såkallade hackaren behöver kontrollera det.
Mhm,, Ok, vilken dator skickar den informationen till? Dig nej, mig nej.
Utan till en 3:e person.Som har en koppling till trojanen.
Eller så kan den skicka informaion till en e-post mottagre, kanske till en e-mail du har på din dator.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in