bara så du vet är ämnena för spel å sånt litte högre upp ;) detta forum heter ju vänner, relationer o kärlek så om du inte vill vara aktiv i detta ämne så varför skriver du här?? :P
Problem...
suck, något sånt här borde man skriva på myspace lr något-,- eller inte alls
ooOOOo va ball du tkr du är nu eller hur ;)
mm, jag är skit ball, så ball så jag får stånd
Det är bara att vänta. Nån dag träffar du den rätta.
Jag har inte varit ihop med nån sen 5:an eller nej 4:an va det och jag blir jätte lätt kär men ingen har varit kär tillbaka och jag har bara börjat vänta på den rätta och hoppas på att det händer snart. Så GE INTE UPP HOPPET!
Yea . Bullshit all teh way. >_>
Mm, ett litet tips har ja.... You need to be 3-4 years older...
(btw, oftopic: Har ni tänkt på en sak, många snackar om självmord som om det e ått man gör nöär man e deppig, ja undrar om dom verkligen stått där med kniven i handen eller snaran om halsen, eller om dom bara tror det e aslätt.... oO)
(en till oftopic, ofta du inte har varit ihop med nån sen 5an Zitros o: liiiieees :o
asså få respekt börja slöss som en j*vla galning (som ja -.-') i början kommer du lätt få stryk men geinteupp slå tills du faller!!
...
skaffa häng skaffa stake hallå är de bara kärringar här ? mm självmord .. baah svälj ett rakblad elr skaffa ett liv ..
↗ till inläggetasså få respekt börja slöss som en j*vla galning (som ja -.-') i början kommer du lätt få stryk men geinteupp slå tills du faller!!
...
skaffa häng skaffa stake hallå är de bara kärringar här ? mm självmord .. baah svälj ett rakblad elr skaffa ett liv ..
Det är ganska patetiskt att behöva slåss för respekt. Vad är stoltheten att folk visar respekt för dig för att du är en j*vla galning
baah seriöst slåss för respekt sen tar du de lugnt asså de är bara ett tag .
↗ till inläggetfår inte du de? eller är jag ensam med de? är de onormalt? :(
↗ till inläggetLol. Hoppas att du inte är seriös.baah seriöst slåss för respekt sen tar du de lugnt asså de är bara ett tag .
↗ till inläggetVad tror du...↗ till inläggetLol. Hoppas att du inte är seriös.baah seriöst slåss för respekt sen tar du de lugnt asså de är bara ett tag .
Jag har det bra hemma, men i skolan så blir jag nedstämd, deprmerad och sånt, så jag snackade med morsan, så nu har jag special schema, går 10 lektioner i veckan ;) Det kan ju vara en bra början. Du ska dock inte slåss för RESPEKT eller vad man kallar det, du ska bara slåss för att din motståndare förtjänar det. Vilket kan vara ofta. Bästa sättet är väl att typ snacka med din morsa eller farsa eller både och. Om inte dom bryr sej så kan du ju alltid börja med att stå på dej mer. Det löser sej! Jag tycker inte du ska ta livet av dej, då du knappt har börjat leva.
↗ till inlägget↗ till inläggetLol. Hoppas att du inte är seriös.baah seriöst slåss för respekt sen tar du de lugnt asså de är bara ett tag .
jag är väldigt seriöst -.-'
khazar...nej det är inte normalt att vara så ball att man får stånd lol :huh:
Om det e så som jag tror så tycker jag att man ska ta det lite lungt och inte gå fram till nån främling och säga "jag gillar dig kan vi bli i hop". Lär känna dem först. Om du skaffar nån kompis eller har nån som e mycket för tjejer ta med dig han och skaffa lite tjej kompisar (det e enklare och gå tillsammans med en kill kompis, dem e lite lättare o snacka med när det gäller sånt här) En av tjejkompisarna kanske blir din flickvän nån vacker dag. Men jag tycker det e riktigt grymt bra att du e så modig och våga gå fram till en tjej och fråga. Det e as många som inte vågar det.
Tips:Man blir mer respekterad hos tjejer om man har lite humor. Då tycker tjejerna att man e lite charmig och då vill dem ha en som bra vän och sen vet du väl vad som händer...
↗ till inläggetMm, ett litet tips har ja.... You need to be 3-4 years older...
(btw, oftopic: Har ni tänkt på en sak, många snackar om självmord som om det e ått man gör nöär man e deppig, ja undrar om dom verkligen stått där med kniven i handen eller snaran om halsen, eller om dom bara tror det e aslätt.... oO)
(en till oftopic, ofta du inte har varit ihop med nån sen 5an Zitros o: liiiieees :o
lol irl joo det är sant!
↗ till inläggetasså få respekt börja slöss som en j*vla galning (som ja -.-') i början kommer du lätt få stryk men geinteupp slå tills du faller!!
...
Neej man får inte respekt för att slåss folk tycker att man är töntig och det gör tjejer oxå.
har typ också vart i en sån situation. I 6:an tänkte jag kanske lite så för jag skulle byta skola från 6-7:an för det fanns bara till 6:an på gammla skolan. Det e 500 mer pers så det e ju lite skillnad att inte alla känner varandra så finns det fler tjejer att välja mellan ;) . Men 6:an åkte vi in 2 gånger i veckan för att se hur det känndes och så för det var många andra som hade skrämt 6:orna med typ ex. när du kommer till ytterby (skolans namn) så kommer du få så mycket stryk. Men när jag var inne dem 2 dagarna börja jag tänka lite på tjejer och så för andra i min klass skaffat sig. Men sen tänkte jag att jag väntar till högstadiet för då finns det bättre brudar att välja mellan. Och jag hade rätt men nu gäller det också att träffa en tjej där som man ska börja tycka om. För jag vill prata lite med dem innan jag går vidare på den tjejen. Men när du t.ex. har en annan lektion med andra pers, några som e inne efter tjejer som jag sa på mitt inlägg innan. Gör något lite roligt så det kanske blir lite pinsamt men dem kommer komma i håg vem du e och dem kommer komma fram till dig och börja prata med dig och lära känna dig. *pust* jaa, nu har du fått lite svar för det tog lång tid att skriva. Hoppas du fick nytta av det
↗ till inlägget↗ till inläggetHej! Jag är skitkär i några personer, men ingen av dem gillar mig. Det säger de iaf men det kanske inte är sant... Jag har sagt hur mkt jag gillar dem men ingen av dem gillar mig. Jag har så tråkigt annars för jag har fyra vänner som jag är med. En är jag inte med så mkt med, en bråkar jag med hela tiden, en är lite galen och jag är inte med honom så mkt och en är jag med oftast men han pratar bara om Nintendo och SSBB. Jag har ett så j*vla tråkigt liv hemma också. Jag har faktiskt lite självmordstankar. hjälp mig snälla... Ge mig tips!
suck, borde finnas åldersgräns på de här forumet. det här tar värkligen priset på dummaste inlägget på de här forumet jag sätt på länge, en 11 åring som tänker begå självmord för att ingen han känner är kär i honom? jesus, vänta ett par år så kanske folk gillar dig? du måste vara ganska töntig om du skriver ett sånt här inlägg-,- kanske därför ingen gillar dig?
Nejdu, forumet är för alla. Han är också en människa, precis som du? .__.' Och nejdå, han är töntig såklart, du känner honom, eller hur?
↗ till inläggetHej! Jag är skitkär i några personer, men ingen av dem gillar mig. Det säger de iaf men det kanske inte är sant... Jag har sagt hur mkt jag gillar dem men ingen av dem gillar mig. Jag har så tråkigt annars för jag har fyra vänner som jag är med. En är jag inte med så mkt med, en bråkar jag med hela tiden, en är lite galen och jag är inte med honom så mkt och en är jag med oftast men han pratar bara om Nintendo och SSBB. Jag har ett så j*vla tråkigt liv hemma också. Jag har faktiskt lite självmordstankar. hjälp mig snälla... Ge mig tips!
Att ta självmord gör det bara värre, det hjälper inte. Gå ut och träffa nya folk, Och man vet aldrig. Tjejer kan vara såna, dom kanske är blyga och skäms? Du är ju inte så gammal, du har massa massa år framför dej. Om 10-15 år kanske du har gift dej, har barn och har ett hus, jobb? Man vet aldrig.