Hoppa till innehåll

Problem...


Rekommendera inlägg

Hej! Jag är skitkär i några personer, men ingen av dem gillar mig. Det säger de iaf men det kanske inte är sant... Jag har sagt hur mkt jag gillar dem men ingen av dem gillar mig. Jag har så tråkigt annars för jag har fyra vänner som jag är med. En är jag inte med så mkt med, en bråkar jag med hela tiden, en är lite galen och jag är inte med honom så mkt och en är jag med oftast men han pratar bara om Nintendo och SSBB. Jag har ett så j*vla tråkigt liv hemma också. Jag har faktiskt lite självmordstankar. hjälp mig snälla... Ge mig tips!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Att ta självmord är det absolut sämsta du kan göra! Du har långt kvar att leva, och det är just nu det känns jobbigt. Dina anhöriga kommer isånnafall att lida av det en lång tid framöver. Så begå för h*lvete INTE självmord!

 

Har tyvärr inget tips att ge dig förutom att försöka stå ut, det löser sig. Vet inte när men du kommer att hitta en bra tjej ska du se. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kanske kan bli snällare om det skulle hjälpa.

Tips:ändra dit mode kanske om du nu går med brallorna upp vid naveln,kanske klipp dig lite snyggt och om tjejerna gillar dig då ere bara att skita i dom man ska gilla nån för den man e.

Haru tråkigt så kan du skita i att ta självmord det är bara tråkigt för DOM som verkligen gillar dig(såsom din mamma och pappa :P ).Du kanske kan börja i nån sport och träffa nya kompisar då har du nått att göra elr så tar du och hänger lite på andra ställen och träffar nya kompisar(hoppas jag).

Redigerat av Futurama
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag är skitkär i några personer, men ingen av dem gillar mig. Det säger de iaf men det kanske inte är sant... Jag har sagt hur mkt jag gillar dem men ingen av dem gillar mig. Jag har så tråkigt annars för jag har fyra vänner som jag är med. En är jag inte med så mkt med, en bråkar jag med hela tiden, en är lite galen och jag är inte med honom så mkt och en är jag med oftast men han pratar bara om Nintendo och SSBB. Jag har ett så j*vla tråkigt liv hemma också. Jag har faktiskt lite självmordstankar. hjälp mig snälla... Ge mig tips!

suck, borde finnas åldersgräns på de här forumet. det här tar värkligen priset på dummaste inlägget på de här forumet jag sätt på länge, en 11 åring som tänker begå självmord för att ingen han känner är kär i honom? jesus, vänta ett par år så kanske folk gillar dig? du måste vara ganska töntig om du skriver ett sånt här inlägg-,- kanske därför ingen gillar dig? Redigerat av Khazar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som Futurama sa så ska du (om du nu gör det han sa i början) alldrig bli ihop med nån som bryr sig om ditt utsende, ekonomi eller populäritet.

Jag har bara personligen varit kär en gång och det var jag för hon inte brydde sig om nått av de 3... fast när man tänker efter har hon blivit dumpad 5 gånger av snygga killar bara <_< (rästen dumpa hon)

 

En killen i klassens pappa är kanske den kändaste svenska film skapparen ... (vet inte hanns förnamn) polak som bland annat gjort så som i himmlen (typisk mamma och pappa film).

En kille har en ricktigt vältränad kropp pga han simmar runt 5 gånger i veckan (typ kl 5.00 [ jobbigt att vakna så tidigt] och simma efter skolan)

Sisst är det väll ekonomi fronten. Där var jag den som några stötte på efter som min ekonomi är 4 siffrig i månaden (vill inte erkäna och få 1/10 av fuska.se efter mig)

Och nu när man börjar bli äldre så börjar ju klassens tjejer reager på det så det är ju tråkit att vi förlora de trevliga tjejerna i klassen och fick typ horor efter oss. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tbh, jag känner igen läget. Har varit i värre situation där jag inte hade NÅGON vän överhuvudtaget. Jag började slåss lite, med andra ord började jag bygga upp respekt i samma åldergrupps som mig själv och det funkade. Tog ett tag men det har lönat sig. Har hur många vänner som helst och har samtidigt hittat en riktigt soft livsstil i.o.m detta. Tbh.. så började ALLTIHOP med att jag drog ner byxerna 1cm per vecka tills jag vant mig vid häng. Tänk dig att mode kan få andra att se en och börja snacka med en och inte förän då lära känna en..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag är skitkär i några personer, men ingen av dem gillar mig. Det säger de iaf men det kanske inte är sant... Jag har sagt hur mkt jag gillar dem men ingen av dem gillar mig. Jag har så tråkigt annars för jag har fyra vänner som jag är med. En är jag inte med så mkt med, en bråkar jag med hela tiden, en är lite galen och jag är inte med honom så mkt och en är jag med oftast men han pratar bara om Nintendo och SSBB. Jag har ett så j*vla tråkigt liv hemma också. Jag har faktiskt lite självmordstankar. hjälp mig snälla... Ge mig tips!

drick te & spela baaas. om du har så tråkigt som du skriver kommer du bli bra. och kul är det också!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag är skitkär i några personer, men ingen av dem gillar mig. Det säger de iaf men det kanske inte är sant... Jag har sagt hur mkt jag gillar dem men ingen av dem gillar mig. Jag har så tråkigt annars för jag har fyra vänner som jag är med. En är jag inte med så mkt med, en bråkar jag med hela tiden, en är lite galen och jag är inte med honom så mkt och en är jag med oftast men han pratar bara om Nintendo och SSBB. Jag har ett så j*vla tråkigt liv hemma också. Jag har faktiskt lite självmordstankar. hjälp mig snälla... Ge mig tips!

Grabben, du är 11år, tjejerna då kan inte skilja på smink och målarfärg.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag är skitkär i några personer, men ingen av dem gillar mig. Det säger de iaf men det kanske inte är sant... Jag har sagt hur mkt jag gillar dem men ingen av dem gillar mig. Jag har så tråkigt annars för jag har fyra vänner som jag är med. En är jag inte med så mkt med, en bråkar jag med hela tiden, en är lite galen och jag är inte med honom så mkt och en är jag med oftast men han pratar bara om Nintendo och SSBB. Jag har ett så j*vla tråkigt liv hemma också. Jag har faktiskt lite självmordstankar. hjälp mig snälla... Ge mig tips!

suck, borde finnas åldersgräns på de här forumet. det här tar värkligen priset på dummaste inlägget på de här forumet jag sätt på länge, en 11 åring som tänker begå självmord för att ingen han är kär i gillar honom? jesus, vänta ett par år så kanske folk gillar dig? du måste vara ganska töntig om du skriver ett sånt här inlägg-,- kanske därför ingen gillar dig?

 

Killen mår skitdåligt och vad gör du? Kränker honom ännu mer. Hur j*vla bra är det egentligen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...