En kille sa att man kunde köpa fm via sms,kan man det?och om man kan,var?
Köpa Fm?
Gå in på dina inställningar och tryck på "Betaltjänster" i den vänstra spalten,
under kategorin "Alternativ.
↗ till inläggetkan den killen vara jag? :o :PEn kille sa att man kunde köpa fm via sms,kan man det?och om man kan,var?
jag tror du får 500 fm för 15 kr eller nåt sånt
du får 1000 fm för 30 kr.
eller 250 fm för 10 kr.
låter som ett rån om du frågar mig...
Räknade snabbt ut att varje inlägg man gör är värt 10 öre :P men jag räknade säkert fel, skulle vara kul om någon orkade räkna riktigt^^
*Känner mig 10 öre rikare*
↗ till inläggetOch vad jag hör från dig låter det som om det hoppat rakt ut från en papegoja.låter som ett rån om du frågar mig...
Så ingen ide och tro på Khazar, varför skulle fuska crew råna dig om du får något för det du betalar?
↗ till inlägget↗ till inläggetOch vad jag hör från dig låter det som om det hoppat rakt ut från en papegoja.låter som ett rån om du frågar mig...
Så ingen ide och tro på Khazar, varför skulle fuska crew råna dig om du får något för det du betalar?
Ja, han syftade väl på priset... <_<
mm
↗ till inläggetHaha, förstod du inte att han syftade på priset? :'D↗ till inläggetOch vad jag hör från dig låter det som om det hoppat rakt ut från en papegoja.låter som ett rån om du frågar mig...
↗ till inläggetOm du inte vill köpa, så är det väl bara att strunta i köpa...låter som ett rån om du frågar mig...
↗ till inläggetHaha, förstod du inte att han syftade på priset? :'D↗ till inläggetlåter som ett rån om du frågar mig...
Och vad jag hör från dig låter det som om det hoppat rakt ut från en papegoja.
Haha! :'D