💬
Logga in
Fuska.se

Inga Hårdrockare På Detta Forum?

142 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

lyssnar på riktig hårdrock, ACDC, Led Z, Black Sabbath

Senast ändrad:

Metal Är ju f*n det bästa som finns!

Lamb Of god 4 ever!

Nivå 0 · Nykomling

Håller med om att LoG är riktigt bra, men tycker att ett fåtal av deras låtar är ganska tråkiga att lyssna på.

Jag är ett Metal f*n, Jag lyssnar 6 timamr på metal varje dag!

Mina favorit band är:

1.Lamb of god!

2.Cannibal Corpse

3.Slipknot

4.Gorgoroth

5.Deicide

6.Hammerfall

Jag har en metal lista uppklistrad på väggen!

Där står alla metal stillerna(det finns 25 stycken)

Och alla populära band som spelar den stilen!

Jag gillar inte Gammal hårdrock som Guns N roses, Led zeppelin, Mötley crue och Twisted sister!

Nivå 0 · Nykomling

Lyssnar på i princip all rock som finns.

Favoriter är Primus, Anthrax, Megadeth,

Metallica, Guns N' Roses, Pantera.

9 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag lyssnar på Death Metal, jag är inte säker om det är "hårdrock"...

Nivå 0 · Nykomling

Metal och Hårdrock är nästan samma sak, Hårdrock är en metal utan specefik genre.

Vilka DM band lyssnar du på?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #28

Jag lyssanr på Dark Tranquillity, In Flames (dom är Melodeath, jag vet) Lamb of God, Slipknot, Arch Enemy och annat.

10 Mar 2008

Cannibal Corpse är ju ett Deathmetal band, vissa säger att Cannibal Corpse är världens brutalaste band..

Men deathmetal är Hårdrock ja..

OffTopic: om någon ahr nån fråga om metal så skicka ett pm till mig, jag vet allt om metal..

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Cannibal Corpse är ju ett Deathmetal band, vissa säger att Cannibal Corpse är världens brutalaste band..

OffTopic: om någon ahr nån fråga om metal så skicka ett pm till mig, jag vet allt om metal..

Vet du allt om Metal? ;:

Du är en liten unge du är bara 11 år xD

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

xD

Skrattade skitmycket där. Idiot. >_>

11 Mar 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vet du allt om Metal? ;:

Seriöst, Jag har en lista med alla metal artister(dem kända) och vilka musikstiler dem är?

Vet du ens hur metal blev Metal?

Nivå 0 · Nykomling

Man gör metal genom att smälta malm, det är troligen hur det blev metal. :)

Senast ändrad:

12 Mar 2008

är nog ingen "hårdrockare" men gillar lite rock

Nivå 0 · Nykomling

gillar mest red hot chili peppers och typ arctic monkeys och TheOffspring, men kan lyssna på Dragonforce också i bland

14 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vet du allt om Metal? ;:

Seriöst, Jag har en lista med alla metal artister(dem kända) och vilka musikstiler dem är?

Vet du ens hur metal blev Metal?

Men kan du allt utan listan? :meddum:

Senast ändrad:

lyssnar på Guns n roses, metallica och Pantera. jag är en HEAYMETAL MAN!

16 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

har även börjat lyssna på Soilwork.

Nivå 0 · Nykomling

In Flames, Pain of Salvation, Sentenced, Cradle of Filth, Children of Bodom, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Slayer, System of a Down, Nevermore, The Haunted, Opeth, Skid Row, Type O Negative, Static-X, Arch Enemy, Mors Principium Est, Evanescence, Hypocrisy, Sonata Arctica, Linkin Park, Vintersorg, W.A.S.P., Soilwork, Dream Theater, Entombed, Rammstein, Dissection, Construcdead, Apocalyptica, Norther, The Mars Volta, A Perfect Circle, Ablaze My Sorrow, Dia Psalma, Within Temptation, Nightwish, Borknagar, Megadeth, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Avatar, Saxon, Anorexia Nervosa, Machinae Supremacy, Khoma, Pain, Samael, At the Gates, Tool, Notre Dame, Passenger, Edge of Sanity, Behemoth, Wintersun, DragonForce, Helloween, Gackt, Lord Belial, Finntroll, Dir en grey, Candlemass, Emperor, Theatre of Tragedy, Masamichi Amano, The Black Mages...

Bara några band.

↗ till inlägget

In Flames, Pain of Salvation, Sentenced, Cradle of Filth, Children of Bodom, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Dark Tranquillity, Slayer, System of a Down, Nevermore, The Haunted, Opeth, Skid Row, Type O Negative, Static-X, Arch Enemy, Mors Principium Est, Evanescence, Hypocrisy, Sonata Arctica, Linkin Park, Vintersorg, W.A.S.P., Soilwork, Dream Theater, Entombed, Rammstein, Dissection, Construcdead, Apocalyptica, Norther, The Mars Volta, A Perfect Circle, Ablaze My Sorrow, Dia Psalma, Within Temptation, Nightwish, Borknagar, Megadeth, Anaal Nathrakh, Amon Amarth, Avatar, Saxon, Anorexia Nervosa, Machinae Supremacy, Khoma, Pain, Samael, At the Gates, Tool, Notre Dame, Passenger, Edge of Sanity, Behemoth, Wintersun, DragonForce, Helloween, Gackt, Lord Belial, Finntroll, Dir en grey, Candlemass, Emperor, Theatre of Tragedy, Masamichi Amano, The Black Mages...

Bara några band.

Här är det ju åtminstone en som har nån bra musiksmak ;). Om jag hade sett Metallica mitt i där nånstans hade det nästan varit ännu bättre :P. De flesta banden här har jag inte hört, men de är nog rätt bra ändå..

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in