Tja,
Vem ska köpa Mario Kart Wii? Själv så beställde jag det idag. Det verkar bara bra.
Tja,
Vem ska köpa Mario Kart Wii? Själv så beställde jag det idag. Det verkar bara bra.
jag ska ha det men jag har ej råd
Har ochså bokat de från webhallen. Tror Mario Kart kommer säljas ut på en dag;). Bokade för treveckor sen hoppas jag får första leveransen ^^. Online drägel Online Drägel Online Drägel :D.
Kanske, Vet ej beror p om jag blir Super Less på Mario & Sonic at the olympic games.
Men jag undrar en sak. Dom har sagt att man ska kunna spela med en polare på splitscreen på online men hur många polare? Bara en`? Skulle vara mer soft med 4 polare splitscreen online^^
Jag! ^.^
Längtar som f*n till 11e April.
↗ till inläggetJag med!Jag! ^.^
Längtar som f*n till 11e April.
Ska nog beställa det snart. :3
jag ska köpa det.
↗ till inläggetOm du ska göra det i en affär lär du få vänta länge. :3jag ska köpa det.
↗ till inlägget↗ till inläggetOm du ska göra det i en affär lär du få vänta länge. :3jag ska köpa det.
ska nog boka det.
jag kanske ska köpa det
Vart sugen på att skaffa ett wii nu när Mario kart wii kommer.
jag var elite förut på mario kart double dash.
Jag ska köpa wiin nu nästan bara för mario kart, haha nej kanske inet riktigt. men när jag såg det blev jag ännu mer övertygad att köpa :)
Ja allihop i kör: Mario Kart Ftw!
↗ till inläggetJag ska iallafall ha den!Ja allihop i kör: Mario Kart Ftw!
Så j*vla fettttt att man kan köra det online också haha f*n va det kmr äga
<längtar som fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn>
↗ till inlägget*Längtar också som fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn*Så j*vla fettttt att man kan köra det online också haha f*n va det kmr äga
<längtar som fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn>
Jag har bokar Mario Kart Wii.
Jag bokade det för nån vecka sen, och fick det idag! Fast jag har inte hämtat det än, men när jag har gjort det så skriver jag upp min Friendcode.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in