;D
Lite kritik?
Du kan ju se till att hitta en snygg effekt innan du gör en tutorial. Det är liksom inte så många som vill använda sig av tutorialen om resultatet är fult... :cry:
↗ till inläggetSorry IroN men jag måste hålla med Mumutio för fullo.Du kan ju se till att hitta en snygg effekt innan du gör en tutorial. Det är liksom inte så många som vill använda sig av tutorialen om resultatet är fult... :cry:
↗ till inläggetJag tycker Rörelse oskärpa ovanför en render är en snygg effekt. Sedan att få färgen att passa. Om man är n00b är den iaf bra. Enligt mig själv iaf.Du kan ju se till att hitta en snygg effekt innan du gör en tutorial. Det är liksom inte så många som vill använda sig av tutorialen om resultatet är fult... :cry:
Folk vill inte ha tutorials för att göra dåliga signaturer, tyvärr.
f*n så sunkiga alla är. Ge honom lite konstruktiv kritik för böveln.
↗ till inläggetf*n så sunkiga alla är. Ge honom lite konstruktiv kritik för böveln.
Inte så lätt när man har sagt åt honom att sluta photoshoppa, kan inte komma på ngt bättre tips. Men du kan ju ge honom lite bra kritik ;)
↗ till inläggetOkej,- Gör om, gör rätt.↗ till inläggetf*n så sunkiga alla är. Ge honom lite konstruktiv kritik för böveln.
Inte så lätt när man har sagt åt honom att sluta photoshoppa, kan inte komma på ngt bättre tips. Men du kan ju ge honom lite bra kritik ;)
IroN: Träna lite mer på photoshop innan du gör en till Tutorial.
Okej.
Jag gjorde den mest för jag var avundsjuk på JETMonkey för han gjorde en :unsure:
↗ till inläggetHah! Du avensjök på mig!:lol: du är sjukt mycke bättre än mig! =DOkej.
Jag gjorde den mest för jag var avundsjuk på JETMonkey för han gjorde en :unsure:
Omg, ska ni ha ett kramkalas också eller?
Jetmonkey ett tips posta inte din här.
Killen e bara 11, han e typ lika bra som mig när jag var 11, keep it up.
↗ till inläggetKillen e bara 11, han e typ lika bra som mig när jag var 11, keep it up.
Nej Mezox, när du var 11 var du ungefär dubbelt så bra, när du va 13 ägde du i princip forumet x) + att du lärde mig det mesta jag kan :D
En dålig tutorial tycker jag! inte för att jag kan gör en själv då men ändå.. :D
Joo jag tyckte den var rätt snygg :D
För det första, lär dig nån snygg effekt före du gör en tutorial, för det andra, rendern smälter inte in, för det tredje, jag gillar inte texten.
Btw, jag kunde nog med photoshop när jag var 11 för att vara bra, så visst kan man kunna Photoshop bra vid den åldern.
hemskt, sorry kid.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in