💬
Logga in
Fuska.se

Eran Hat Lärare

275 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

för mig är det nog träslöjd läraren han är sträng som f*n!

Senast ändrad:

Sydlöjds läraren, blev utskängd för att jag hade frågat om hjälp av en polare :D

Min elevens val-lärare(teknik) :P

Nivå 7 · Fuskare

Fysik och teknik läraren...Hatar han.

Nivå 4 · Lärling

en lärare som en annan klass på vår skola har i no och matte, han heter hassan, namnet säger allt

Nivå 2 · Novis

Svårt att göra en lista om alla är lika j*vla dryga...

Engelska o svenskaläraren..

FY!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Min mentor, a.k.a svenska och engelska-läraren. Gillar inte teknik läraren speccielt mycket heller.

en lärare som en annan klass på vår skola har i no och matte, han heter hassan, namnet säger allt

Gillar du han inte för han (troligen) är invandrare eller för att han är sträng på något vis? :S

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Gillar inte min engelskalärare.

Våran SO-lärare är dryg som s*tan.

Idag var väl ett av de tusentals gånger jag bett honom fara åt h*lvete.

↗ till inlägget

Folk som du lär ruttna i h*lvetet :)

/wave

2 Apr 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #11

en lärare som finns i en annan klass på vår skola han hetar per och jag såg att man fick kvarsittning när man gick på toa utan att säga det högt i hela klass rummet

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

För att han sa åt dig och inte prata på lektionen?

Du kan likagärna skolka ständigt så slipper skattebetalarnaspengar gå till dig.

Nivå 2 · Novis

.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Min SO-lärare, ugh! Hon gav en kille en varning (går på engelska) för att han inte hann ut på toa och fes i klassrummet. Tjejen som däremot inte han ut och SPYDDE(!) fick ingen varning.

Varning? Du menar att han nästan fick kvarsittning?

3 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare

Engelsk/Musik-läraren.

Jag sa "j*vlar" och hon vart skitsur. >_>

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Min SO-lärare, ugh! Hon gav en kille en varning (går på engelska) för att han inte hann ut på toa och fes i klassrummet. Tjejen som däremot inte han ut och SPYDDE(!) fick ingen varning.

Vad för varning?
Nivå 6 · Fuskare

Religion läraren,värsta lärararen ever.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Nej, det säger mig ingenting.

Vår engelska lärare, barnröst och verkar tro att vi är 5 år.

4 Apr 2008
Nivå 4 · Lärling The Ghost!

min vanliga lärare. hon är farlig

t.ex hon sitter eller har tix att äta på pennor sen frågar hon "vem har ätit på ala pennor" sen kllar hon på mig bara för jag värkligen hatar henne å jag visar det så darför anklagar hon mig -.- fasst när hon säger "vem har ätit på alla pennor" så garvar alla i klassen.

Senast ändrad:

5 Apr 2008
Nivå 2 · Novis

Hmm min fysiklärare (mentor) isåfall. Om man pratar så tar han en liten ''pall'' och bankar i bordet...

Sen är det ju vissa vikarier med, hade en som blev skitmisstänksam när jag skrivit ''ömg'' i min fysikbok.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in