Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den.
Det är andra gången Björn Gustavsson snackar om WoW i parlamentet.
Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den.
Finns många såna trådar men dom är ganska döda.Första gången man såg den så garva man ju lite.Du kan ju också lägga upp första delen.Den är också ganska bra.
↗ till inläggetMjo, första delen var bättre tycker jag.Finns många såna trådar men dom är ganska döda.Första gången man såg den så garva man ju lite.Du kan ju också lägga upp första delen.Den är också ganska bra.
↗ till inläggetDet roliga var hans utbrott :)Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den.
Men jag satsar på att han spelar WoW själv med tanke på all information
han får fram :)
looool!bäst var ju när han sa"anders du är ju precis some en priest som inte healar"! ;:
Båda är jätte roliga!
Han är riktigt rolig Björn Gustavsson :)
Den med datorn som drog säger han fel han säger. Han glömde att äta sova. Och vara uppträda agresiv mot sina föreldrar det ska va och han var agresiv mot sina föreldrar
↗ till inläggetHur får ni såna rutor?Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den.
Jag vet nu
↗ till inläggetNej, det var ingen felsägning. Han glömde uppträda aggresivt mot sina föräldrar. Då kan man ju ana att något är snett!Den med datorn som drog säger han fel han säger. Han glömde att äta sova. Och vara uppträda agresiv mot sina föreldrar det ska va och han var agresiv mot sina föreldrar
↗ till inläggetHhaha, garvar igen.Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den.
Jag fick fnatt när jag såg det på tv. Men som sagt, han verkar ju veta en hel del om WOW så han är nog en spelare.
↗ till inläggetgah, ja vill ju besegra illidan :( de e mitt andra mål efter att ja har klarat de mål som fick mej att börja spela WoW: besegra onyxia :student:↗ till inläggetHhaha, garvar igen.Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den.
Jag fick fnatt när jag såg det på tv. Men som sagt, han verkar ju veta en hel del om WOW så han är nog en spelare.
Palla palamentet dom har ju ffs manus.. Men dom drar så roliga skämt<xD
Jag är som Anders. Vad är en paladin? Alla mina 5 klasskompisar snackar och lever WoW och jag kan ändå inte så mycket om det.
Parlamentet är roligt fast att de använder sig av manus.
Ja visst ja, det var roligt...
↗ till inläggetJag är som Anders. Vad är en paladin? Alla mina 5 klasskompisar snackar och lever WoW och jag kan ändå inte så mycket om det.
"Du är precis som en priest som inte healar!"
↗ till inlägget↗ till inläggetJag är som Anders. Vad är en paladin? Alla mina 5 klasskompisar snackar och lever WoW och jag kan ändå inte så mycket om det.
"Du är precis som en priest som inte healar!"
Hahaa
Har för mej att det inte e björn som spelar WoW utan hans bror eller kompis eller ngt
Har sett alla Parlamentet filmer med Björn. (=
jävligt rolig
↗ till inläggetRedan? Den såg jag på TV -.-Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den.
Den är itne lika bra nu.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in