a
Team Fortress 2
↗ till inläggetdu måste nog ha steam.. själv har jag haft steam sedan 2004...har aldrig hört talas om något virus! <_<går det inte utan steam??
för det finns mycket virus på steam har jag hört
a
Nej steam är gratis :rolleyes:
jaaa skulle bara fråga hur mkt plats tar deta spel? :P
↗ till inläggetjaaa skulle bara fråga hur mkt plats tar deta spel? :P
Nu ska vi se.. med alla senaste uppdateringar: (1384 MegaBit = 1,4 GigaBit) = (173 MegaByte = 0,2 GigaByte).
↗ till inlägget19 cm på längden och 13,5 cm på bredden.jaaa skulle bara fråga hur mkt plats tar deta spel? :P
↗ till inläggetgår det inte utan steam??
för det finns mycket virus på steam har jag hört
Ja det är fullt med läskiga fildelare på steam :o . Men kompis dator blev trasig!
a
Ja.
a
nickar noname och spelar mest spy, scout och engy :D
a
↗ till inläggetdå tycker ni att jag ska köpa det eller så man kan neka att ta emot filer
Vadå neka att ta emot filer??
Det enda man kan ladda ner med steam är spel, trailers, demos, köpa spel, speluppdateringar, steamuppdateringar.. Finns inge virus eller spyware alls..
De andra som säger att det finns bara skojar. Eller så tror det att andra spelare på spelet är Valve's bottar som skickar länkar med virus/spyware till dem...
Vist har man team fortress... adda mej då playon112...
jag heter WallZero när jag spelar
Asså hur mycket plats tar hela orange box??
↗ till inläggetjag har faktist ingen aning.Kommer min data vara snabb och bra även om den bara har 66 Gb?
Jag har inte TF2 men jag tror att jag ska skaffa det. Jag har sett hur många reklamfilmer som helst både på steampowered.com och Youtube. Föressten, Om ni har nåt utav: CS, CZ, CZDS, CSS, TFC, DOD, DODS, Ricochet, HLOF, HL, HLDM, HLDMS, DC eller HL2DM så adda mig då. Jag har alla de spelen på steam. Jag heter: "Mordaren" Men på CS så heter jag: "Mordaren (SWE)"