Har haft dessa som shiny:
Ho-oh (Ohackad.)
Gyarados
Ponyta
Bagon
Golbat
Har haft dessa som shiny:
Ho-oh (Ohackad.)
Gyarados
Ponyta
Bagon
Golbat
spelade pokemon i flera år, fick bara en shiny caterpie <_<
↗ till inläggetJa har spelat pokemon sen red,green,blue och yellow och har aldrig ens sett en shiny pokemon o.Ospelade pokemon i flera år, fick bara en shiny caterpie <_<
↗ till inläggetAlla som spelat Guld/Silver/Kristall har sett en shiny Gyarados... Den var ju röd.↗ till inläggetJa har spelat pokemon sen red,green,blue och yellow och har aldrig ens sett en shiny pokemon o.Ospelade pokemon i flera år, fick bara en shiny caterpie <_<
↗ till inläggetKan bero på att de uppfanns i G/S↗ till inläggetJa har spelat pokemon sen red,green,blue och yellow och har aldrig ens sett en shiny pokemon o.Ospelade pokemon i flera år, fick bara en shiny caterpie <_<
Draghon: Nej, inte om man inte har kommit till LakeofRage :P
Pff, säger man att man har spelat sen R/B/G så antar jag att man varvat spelet.
↗ till inläggetJag antar att du menar G/S/C . :student:Pff, säger man att man har spelat sen R/B/G så antar jag att man varvat spelet.
↗ till inläggetNej jag menar R/B/G. Säger man att man spelat sen den generationen så har man spelat R/B/G, G/S/C, R/S/E och D/P.↗ till inläggetJag antar att du menar G/S/C . :student:Pff, säger man att man har spelat sen R/B/G så antar jag att man varvat spelet.
Precis som jag har gjort.
↗ till inläggetNej jag menar R/B/G. Säger man att man spelat sen den generationen så har man spelat R/B/G, G/S/C, R/S/E och D/P.↗ till inläggetPff, säger man att man har spelat sen R/B/G så antar jag att man varvat spelet.
Jag antar att du menar G/S/C . :student:
Precis som jag har gjort.
Missförstod, såg inte sen R/B/G. Trodde det var "spelat R/B/G."
Trodde inte att Gyaradosen var en shiny pokemon eftersom man kunde få tag på den så lätt ...
Vilka pokemon spel kan man fånga shinys på?
↗ till inläggetAlla utom Red, Blue, Green och Yellow.Vilka pokemon spel kan man fånga shinys på?
↗ till inlägget↗ till inläggetAlla utom Red, Blue, Green och Yellow.Vilka pokemon spel kan man fånga shinys på?
Och hur fångar man dem?
Jag har Fire red och många fler, aja.
Jag har klarat elite four och de.
↗ till inlägget
Och hur fångar man dem?
Jag har Fire red och många fler, aja.
Jag har klarat elite four och de.
Du kan möta dem var som helst där det finns vilda Pokémonar, men chansen att den är shiny är 1 på 8192.
haha lol, vem f*n pallar leta?
Kan man trada med pokemon fire red? (med No$GBA eller Visual Gamboy)
vad är shiny pokemon 'mobbad'
Det är en pokemon som har en annan färg
Tex Rattata som är Lila är som shiny [Hittar på ] Orange !
När jag för första gången spelade Pokémon Saphire så mötte jag Shiny Numel men visste inte att den var speciell så dödade den :P Annars så har jag Shiny Hariama (eller hur det stavas) Har ingen på mitt Diamond :( Men min syster har Shiny Buziel som är gul och vit på sitt Pearl..
Jag har massor.Orka räkna alla.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in