Vet. Har mitt rum på övervåningen fast routern är på nederväningen. Så jag måste dra typ en 25m lång sladd genom huset. Just nu har jag inget guld live så tycker inte det är värt att dra ut sladden bara för att få höra om 2 dagar att man ska dra upp den igen från mina föräldrar.
Vad Tror Ni Om Gta Iv?
↗ till inläggetNä då är det ju ingen idé. hehe 25 meter ^^Vet. Har mitt rum på övervåningen fast routern är på nederväningen. Så jag måste dra typ en 25m lång sladd genom huset. Just nu har jag inget guld live så tycker inte det är värt att dra ut sladden bara för att få höra om 2 dagar att man ska dra upp den igen från mina föräldrar.
Mamma o Pappa tycker det blir jobbigt ifall vi har en sladd som går i trappan och så. Därför kan inte jag ha den utdragen så länge.
↗ till inläggetkan dra fast den i taket ju ;)Mamma o Pappa tycker det blir jobbigt ifall vi har en sladd som går i trappan och så. Därför kan inte jag ha den utdragen så länge.
Kan kan man men det blir inte så snyggt och så blir det problem när man ska dra genom en dörr.
vad är GTA IV?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ????????????????? ??????????????????????? ?
Grand Theft Auto 4,det elfte spelet i serien.
13 dagar kvar!!