💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tror Ni Om Gta Iv?

26 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #21

Vet. Har mitt rum på övervåningen fast routern är på nederväningen. Så jag måste dra typ en 25m lång sladd genom huset. Just nu har jag inget guld live så tycker inte det är värt att dra ut sladden bara för att få höra om 2 dagar att man ska dra upp den igen från mina föräldrar.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Vet. Har mitt rum på övervåningen fast routern är på nederväningen. Så jag måste dra typ en 25m lång sladd genom huset. Just nu har jag inget guld live så tycker inte det är värt att dra ut sladden bara för att få höra om 2 dagar att man ska dra upp den igen från mina föräldrar.

Nä då är det ju ingen idé. hehe 25 meter ^^

16 Apr 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #23

Mamma o Pappa tycker det blir jobbigt ifall vi har en sladd som går i trappan och så. Därför kan inte jag ha den utdragen så länge.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Mamma o Pappa tycker det blir jobbigt ifall vi har en sladd som går i trappan och så. Därför kan inte jag ha den utdragen så länge.

kan dra fast den i taket ju ;)
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #25

Kan kan man men det blir inte så snyggt och så blir det problem när man ska dra genom en dörr.

Nivå 1 · Novis

vad är GTA IV?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ????????????????? ??????????????????????? ?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Grand Theft Auto 4,det elfte spelet i serien.

13 dagar kvar!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in