💬
Logga in
Fuska.se

Jambas Radar?!

20 svar · startad

Jag undrar om den där mobil radarn som jamba säljer verkligen fungerar!!

Nivå 3 · Lärling

Ingen anning, har inte lust att betala för skiten heller. de kostar ju typ 50 spänn i månaden...

men man kan väll typ sms'a stopp eller liknande så man slipper prenumerera vidare på jamba? : P

Nivå 6 · Fuskare

Tror bara det är en animerad bild, lita aldrig på Jamba.

Nivå 3 · Lärling

Håller med Snake det är nog bara skit.

14 Apr 2008

ah de äre antagligen :P men det vore kul om det fungera :D

15 Apr 2008
Nivå 6 · Fuskare

Den funkar inte. Bara en animation. Jag menar hur skulle en liten grej man laddar ned kunna funka som radar? Det krävs mycket mer än ett program för det...

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Den funkar inte. Bara en animation. Jag menar hur skulle en liten grej man laddar ned kunna funka som radar? Det krävs mycket mer än ett program för det...

Precis som de mesta på jamba, bara fejk

man borde stämma dom men det går väll inte antar jag ''/

↗ till inlägget

Haha, nej det skulle aldrig gå.

1. De säger aldrig att den är riktig.

2. Det står "animationer" på reklamen, och den är också under den kategorin.

3. Du vill stämma dem om du inte tänker och blir av med 50kr?

Herre min skapare vad idioter det finns här.

16 Apr 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Haha, nej det skulle aldrig gå.

1. De säger aldrig att den är riktig.

2. Det står "animationer" på reklamen, och den är också under den kategorin.

3. Du vill stämma dem om du inte tänker och blir av med 50kr?

Herre min skapare vad idioter det finns här.

Jepp, håller med. Om man skulle stämma en sådan sida så kan man väll lika gärna stämma fuska också(går säkert komma på något skäl som är lika bra som ovanstående i alla fall ;))

Nivå 2 · Novis

Man kan därimot stämma horungarna för att ha anmält mig utan att jag ens ha skickat nåt sms till dom...

men vadå radar?

har aldrig hört talas om nån radar på jamba........................................................

17 Apr 2008
↗ till inlägget

Faktist inte. Dock inte en radar som upptäcker värme-signaler/dyl, utan en som visar telefoner i närheten med blåtand på.
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Faktist inte. Dock inte en radar som upptäcker värme-signaler/dyl, utan en som visar telefoner i närheten med blåtand på.

jamen då är det ju inte direkt en radar. Då är det ju bara ett program som funkar i princip likadant som programmet man ansluter sig till en annan telefon via Bluetooth.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

jamen då är det ju inte direkt en radar. Då är det ju bara ett program som funkar i princip likadant som programmet man ansluter sig till en annan telefon via Bluetooth.

Men den fungerar som en radar, fast att den arbetar via blåtand.

Så det är inte bara en bild utan en riktig radar? O_o

Blåtands radarn - ja.

Jambas radar - nej.

↗ till inlägget

Blåtands radarn - ja.

Jambas radar - nej.

Aha, en blåtandsradar skulle inte vara helt fel att ha. Finns det nåra gratis?

Ja, men dem är helt värdelösa. Anledning: Blåtand signaler går inte långt. Du ser bara människor på max 10 meters avstånd i programmet..

18 Apr 2008
Nivå 2 · Novis

Det skulle vara kul att se det på bussen..

Kan någon vis avar man kan ladda ner det?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in