💬
Logga in
Fuska.se

Köpa Fingerboard?

19 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Tja!

Var hos min kusin igår och han hade typ värsta skateparken till fingerboard och jag blev lite småsugen på att köpa en själv. Så vet nån vart man kan köpa fingerboard och vart priset ligger för en? Bor i Tyresö som ligger precis söder om Stockholm city (eller vad man säger, själva stan.). Finns det nånn affär i närheten som säljer fingeboard? I Tyresö, Haninge, Farsta centrum? Godissvampen? Är tacksam för alla svar.

Senast ändrad:

24 Apr 2008
↗ till inlägget

Tja!

Var hos min kusin igår och han hade typ värsta skateparken till fingerboard och jag blev lite småsugen på att köpa en själv. Så vet nån vart man kan köpa fingerboard och vart priset ligger för en? Bor i Tyresö som ligger precis söder om Stockholm city (eller vad man säger, själva stan.). Finns det nånn affär i närheten som säljer fingeboard? I Tyresö, Haninge, Farsta centrum? Godissvampen? Är tacksam för alla svar.

Vad är en fingerboard? :o

Har jag missat något stort?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tja!

sådan mini-skateboard för fingrarna
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tja!

undrar också för du menar väll inte en sån skejtboard till handen? hade en sparcykel till handen när jag var liten :P
Nivå 10 · Veteranfuskare

Fingerboard --->

Borde finnas att köpa i närmaste leksaksaffär. Om det inte finns där, kolla med Hobbex eller Teknikmagasinet.

25 Apr 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #6

Fingerboard var typ inne för flera år sen men jag blev sugen på att köpa en nu.

Och japp, Fingerboard är en liten skateboard till fingrarna (ungefär 10cm lång.).

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Fingerboard var typ inne för flera år sen men jag blev sugen på att köpa en nu.

Och japp, Fingerboard är en liten skateboard till fingrarna (ungefär 10cm lång.).

Om nu din kompis har en så kan du väll bara fråga var han köpte sin? Men annars ska det finnas på www.junkyard.se

Nivå 4 · Lärling The Ghost!

jag bor as nära dig jag bor i sköndal men skit samma.

om du åker till länna sen på antingen intersport lr stadium så ska det finnas har själv köpt där.

Nivå 12 · Mästerfuskare

höhö. kommer ihåg dem. värsta inne typ i 4an xD

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

jag bor as nära dig jag bor i sköndal men skit samma.

om du åker till länna sen på antingen intersport lr stadium så ska det finnas har själv köpt där.

Hur mycket kosatde de där?

ops jusste glömde säga prsiset.

dom kostar 100 typ

det är inte så jätte roligt men om man typ e proffs på det så e det kul.

jag kan typ bara kick flipp, heal flipp, ollie med mer

jag kan grinda med men det är ganska lätt.

sen när du köppt å vill lära dig trix sög på youtube så här typ "techdeck"

Nivå 7 · Fuskare

ska man göra egnabanor?

är det svårt?

har sett i affären att det har funnits i kalle anka tidningar,nån skillnad?

ja, det är skillnad tex ingen märkes bräda, sämre kvalletet med mer på kalle anka brädor.

jajo det är inte så svårt att bygga banort som jag gjorde en as stor ramp å sånt på trä släjden den funkar as bra så om man inte vill slösa pengar på att köpa det så gör egna banor.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #14

Ska till Farsta C imorgon och där finns ju både Stadium och Intersport. Ska nog försöka hitta en fingerboard då.

--------

De man får i kalle anka tidningar har väl sämre kvalitet.

Det är inte så svårt att göra egna saker. Gjorde en ramp på 4-5 DM och 3DM hög när jag gick i typ 3:an eller 4:an. Sen kan man ju köpa värsta seriösa ramperna (typ trä) och lite mindre seriösa ramperna (plast).

26 Apr 2008

aa.

ja, kalle anka är mycket sämre än dom man köper.

jag köpte min typ i januari lr i december.

men hoppas det finns där nu oxå.

du kan ju gå in på stadium du vet där ganska nära burgerking lr aa det finn ju inte så många stadium's där haha.

27 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare

Lyckades göra en ollie över en liggande penna idag XD(har någon leksaksmodell, så jag funderar på att köpa en ny).

Nivå 7 · Fuskare

haha, det var ett par år sen dom var inne. Jag var o pillade på min kompis fingerboard varje gång jag var hos honom :D Det var det ända skateboard åkandet som jag tycte var roligt...

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

haha, det var ett par år sen dom var inne. Jag var o pillade på min kompis fingerboard varje gång jag var hos honom :D Det var det ända skateboard åkandet som jag tycte var roligt...

Spelar väl ingen roll om dom är inne eller ute, bara man tycker att det är skoj.

Hehe, samma här. Jag hatar att åka "vanlig" skateboard.

28 Jun 2008
Nivå 3 · Lärling

http://www.junkyard.se/toys/overview.aspx?...amp;m=c&g=a

http://www.coyoteboardstore.se/index.php?cPath=759

wallah! jag beställde fingerboard från coyoteboardstore för 2 år sedan gick toppen.

23 Dec 2009
Nivå 2 · Novis

I västerås finns det på toys R us för 80 kr fast dem suger. Ska köpa en för 900. Men du kan börja med en tech deck på toys.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in