Är det någon här som spelar på frostmane och vill hjälpa mig döda 30 troll och en 40 (eilte)
Är det någon här som spelar på frostmane och vill hjälpa mig döda 30 troll och en 40 (eilte)
Gör som vi andra och vänta tills level 40 då du kan soloa questen.
↗ till inläggetKanske men 40 eliten är fett svårGör som vi andra och vänta tills level 40 då du kan soloa questen.
↗ till inlägget↗ till inläggetKanske men 40 eliten är fett svårGör som vi andra och vänta tills level 40 då du kan soloa questen.
Vilken level är du i?
↗ till inlägget↗ till inläggetGör som vi andra och vänta tills level 40 då du kan soloa questen.
Kanske men 40 eliten är fett svår
Vilken level är du i?
30...
↗ till inlägget↗ till inläggetGör som vi andra och vänta tills level 40 då du kan soloa questen.
Kanske men 40 eliten är fett svår
Vilken level är du i?
30...
Då är det väll bara att vänta tills level 40 då?
↗ till inläggetDå är det väll bara att vänta tills level 40 då?
Man vill ju ha ett lvl 40 vapen på lvl 30, men du kan ju fråga i LFG eller trade, w/e
mm :D
Har den nu i lvl 31 :P Äger sönder sånna i min lvl critade nyss 509 :P
´509 med vilken attack?
↗ till inläggetLol, då suger ju whirlwind axe... imba att ha den på lvl 30Gör som vi andra och vänta tills level 40 då du kan soloa questen.
Suger?! Man kan använda WW axe till minst 50!
(Btw Kirk, sluta kommentera varenda inlägg :S)
↗ till inlägget´509 med vilken attack?
Overpower.. (den man gör efter fienden Dodgear) + Har fett mycket str gear men aldeles för lite stamina :S (1,1k hp :S) och 192str Damage är 212-267 ;) +har 2 i implale och 5 i Two-handed specialation ;)
/who 60-70 Alterac mountain (eller närheten av questen) typ undercity, sen kopierar du texten du skriver typ Hi can you help me to kill a level 40 elite for ww quest please? :) och skriver till alla tilslut svarar nån ja
↗ till inläggetRedan klarat questen/who 60-70 Alterac mountain (eller närheten av questen) typ undercity, sen kopierar du texten du skriver typ Hi can you help me to kill a level 40 elite for ww quest please? :) och skriver till alla tilslut svarar nån ja
↗ till inlägget/who 60-70 Alterac mountain (eller närheten av questen) typ undercity, sen kopierar du texten du skriver typ Hi can you help me to kill a level 40 elite for ww quest please? :) och skriver till alla tilslut svarar nån ja
Fast man kan också skriva "Hej, jag gör en film som jag sedan ska lägga ut på YouTube. Jag heter Deepercut där. Jag hade tänkt göra en kul film i Deadmines. Kan du boosta?" eller nåt i den stilen.
↗ till inläggetSuger och suger, nja men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imbaSuger?! Man kan använda WW axe till minst 50!
↗ till inlägget↗ till inläggetSuger och suger, nja men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imbaSuger?! Man kan använda WW axe till minst 50!
lvl 50 från ZF? eller en boe rare som kostar ganska mycket och skit waste att köpa om man inte är twink?
↗ till inlägget↗ till inläggetSuger?! Man kan använda WW axe till minst 50!
Suger och suger, nja men på lvl 40 när ni säger att man ska skaffa den så kan man skaffa epic 2h:s som e imba
lvl 50 från ZF? eller en boe rare som kostar ganska mycket och skit waste att köpa om man inte är twink?
Kang the deplicator ? :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in