💬
Logga in
Fuska.se

Spökhistorier

22 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

hej!

kan någon några läskiga spökhistorier?

vill skräma min lille bror :evil:

Nivå 6 · Fuskare
Klicka Här!

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

okej om det är så lätt att hitta spökhistorier på google hitta några då och skriv upp!!

Nivå 3 · Lärling

Hatar folk som ger sånna svar. Aja här är en.

I "Sätt in din egen stad" var det för inte så länge sedan en flicka som hade fått jobb som barnvakt. Hon kom till huset och allt var ok barnen hade gått och lagt sig redan och föräldrarna var påväg därifrån. Hon fick Pappans mobilnummer att ringa och föräldrarna åkte iväg. Flickan satte sig och kollade på tv och efter en stund gick hon för att kolla barnen då såg hon att det fanns en ängelstaty utanför fönstret. Hon blev illa till mods och ringde pappans mobil och undrade om hon kunde lägga en filt över änglastatyn eftersom det inte fanns några gardiner. Då sa pappan snabbt: Ta barnen och spring därifrån vi har ingen änglastaty.

Nästa dag var barnen och flickan döda och man hittade inga spår av någon änglastaty.

Där har du en^^ Hoppas det hjälper.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Förstod inte riktigt den historian, Mornie. <_<

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

min lille bror är bara 4,96 år

så han förstår nog inte den

Nivå 3 · Lärling

Men hur skulle jag kunna veta det.

Du ska nog inte skrämma din lille bror om han är så liten.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

jo det är han som vill det

Nivå 3 · Lärling

Ok ni gör som ni vill^^ Ska se om jag kan komma på någon annan som är lite lättare.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10

okej bra! :)

någon annan som kan någon

det var en kille som hade en gnome rogue i level 70. en dag så hade blizzard bannat hans account för han stod på taket av ironforge!!!!!!!!!!!1111 one million one hundred thousand and one hundred and eleven

SPPOOOHHHKKYKYKYYYYY!!!! pheEAAAR MEEE H

29 Apr 2008
Nivå 1 · Novis

Här är en läskig historia som jag har komit på sjelv

Det var en tjej som hette Zara HON VAR 18 år .Hon hade en mamma som hette Lena och en losas pappa som hette Pär.

Lena och pär var ny gifta dom gifte sej ungefär för en vecka sedan. Zara har alltid tyckt att det är något konstigt med pä. Varge gong hon träffar hans blick blir hon stel och kall av rädsla.

LOV

Zara skulle snart sluta skolan men först skulle hon ha lov. Pär och Lena var inte hemma uttan dom var i Frankrike och dom skulle komma hem i dag.

Medans dom var i Frankrige så sovde Zara över hoss en kompis. När hon skulle gå hemm var kl.1 på natten. Hon kunde inte gå hem för det var förlångt och mörkt så hon tog tunellbanan. hon gick in i en av vangnarna och det var tomt.

Det var sent så hon bestämde sej för att sova effter 2 minuter vaknade hon av att någon kom och satte sej bredvid henne. Han som satte sej var helt blek i ansiktet

- Jag hetter Ben sa han sen berättade han att det var en man som skulle som gifte sej med en kvinna som var mycket snäll men manen hade inte berättat att han far mördare så han skulle bara mörda kvinnan uttan orsak.

- Men farför berättar du det här för mej ska du inte varna kvinnan ? sa Zara

- Jag varnar kvinnarns BARN!!!!!!! viskade han i Zaras öra. hon ville inte tro det hon sprang allt vad hon kunde ända hem till sej. Hon såg at lampan var tänd. Hon sprang upp i huset och skrek MAMMA MEN DET VAR FÖRSENT HON LÅG I TRAPAN MED BLOD I HUVEDET !!!!

HON VAR DÖD

Nivå 5 · Fuskare

Inte så snällt att skrämma sin lillebror med spökhistorier min föräldrar hadde blivigt skit arga om jag hadde gjort det :(

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Här är en läskig historia som jag har komit på sjelv

Det var en tjej som hette Zara HON VAR 18 år .Hon hade en mamma som hette Lena och en losas pappa som hette Pär.

Lena och pär var ny gifta dom gifte sej ungefär för en vecka sedan. Zara har alltid tyckt att det är något konstigt med pä. Varge gong hon träffar hans blick blir hon stel och kall av rädsla.

LOV

Zara skulle snart sluta skolan men först skulle hon ha lov. Pär och Lena var inte hemma uttan dom var i Frankrike och dom skulle komma hem i dag.

Medans dom var i Frankrige så sovde Zara över hoss en kompis. När hon skulle gå hemm var kl.1 på natten. Hon kunde inte gå hem för det var förlångt och mörkt så hon tog tunellbanan. hon gick in i en av vangnarna och det var tomt.

Det var sent så hon bestämde sej för att sova effter 2 minuter vaknade hon av att någon kom och satte sej bredvid henne. Han som satte sej var helt blek i ansiktet

- Jag hetter Ben sa han sen berättade han att det var en man som skulle som gifte sej med en kvinna som var mycket snäll men manen hade inte berättat att han far mördare så han skulle bara mörda kvinnan uttan orsak.

- Men farför berättar du det här för mej ska du inte varna kvinnan ? sa Zara

- Jag varnar kvinnarns BARN!!!!!!! viskade han i Zaras öra. hon ville inte tro det hon sprang allt vad hon kunde ända hem till sej. Hon såg at lampan var tänd. Hon sprang upp i huset och skrek MAMMA MEN DET VAR FÖRSENT HON LÅG I TRAPAN MED BLOD I HUVEDET !!!!

HON VAR DÖD

Om jag får tycka till så ser jag ingen särskild handling i det. Ganska mycket stavfel också för den delen.

↗ till inlägget
Inte så snällt att skrämma sin lillebror med spökhistorier min föräldrar hadde blivigt skit arga om jag hadde gjort det :(

Men han ville ju det,läs inläggen...

6 May 2008
Nivå 1 · Novis

Jag vet att det är stav fel jag är dålig på att stava!!!!!!!!!!!!!

EDIT: JAG VILL INTE FÅ EN VARNING ):

Senast ändrad:

27 May 2008

vad är meningen med denna tråd igenkligen?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Han vill få en massa spökhistorier som han kan skrämma sin lillebror med. Svårt att fatta?

28 May 2008

det catgirl gav är en halv kopia av en som jag hört tidigare.

Jag tror på mornies spökare.

30 May 2008
Nivå 1 · Novis

Jag kan en.. hörde den när jag va 9 och vågade inte sova på ett tag, så vet inte ifall den är så bra att berätta för en så liten.

Men iaf här är den:

Det var en flicka som var med sin mormor i hennes sommarstuga. Hon skulle vara där en vecka. Första natten vaknade flickan och behöde gå på toa. På vägen till toan gick hon förbi trappan och där låg en grön hand och hon ropar " Mormor mormor, det ligger en grön hand på trappan!" Mormorden trodde inte på det så hon svarade att flickan skulle strunta i den. På morgonen när dom vaknade var den borta.

Nästa natt behövde hon gå på toa igen. Hon gick upp, var påväg till toan och där låg handen igen. "Mormor det ligger en grön hand på trappan!" Ropade flickan igen. Mormor trodde fortfarande inte på det och sa åt henne att strunta i den. Samma sak den här morgonen, den var borta.

Näsa natt behöve flickan gå på toa igen, men den här natten ropade hon inte och mormorden gick upp för att kolla och då hittade hon flickan död på golvet med an grön hand om halsen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in