💬
Logga in
Fuska.se

Gta Iv

44 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

själv tycker jag det är jävligt bra,ganska olikt dom andra.lite svårt att styra först men ändrade controllerna till GTA Classic,då gick det bättre.

har bara spelat i typ 1 och en halv timme så har inte sätt så mkt än,men åter kommer senare.

så vad tycker ni?

Nivå 3 · Lärling

Jag älskar det. :lol: måste spela nu.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Överväger fortfarande om det är värt att köpa.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Överväger fortfarande om det är värt att köpa.

Jag säger så här. Du lär inte bli besviken. GTA IV är ett av dem få spel som faktiskt lyckas hålla hypen.

Nivå 6 · Fuskare

Skitbra spel, Nico är lätt den bästa GTA huvudpersonen ju. :D

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Skitbra spel, Nico är lätt den bästa GTA huvudpersonen ju. :D

Och rockstar har lyckats förverkliga en verklighets känsla som gör att jag inte bara går runt och skjuter randomt folk då och då. Det är något särksilt med liberty citys npcer.

Nivå 6 · Fuskare

Aa, finns ju lite fler NPCer nu, inte så att det sitter 4 inavlade lantisar som ser exakt likadana ut i en bil som i SA...

Nivå 4 · Lärling

Ahhh, jag bokade bär det var fullbokat så nu måste jag vänta en vecka :(

Skulle vilja spela nu och testa :(

30 Apr 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det här spelet är grymt. Har inte fastnat förnåt annat GTA men det här fastnade jagför direkt när jag bara läste om det.

↗ till inlägget

Min kompis bokade när det var fullbokat och han skulle få sitt 1-2 veckor efter releasen. Men igår åkte han bara ner och hämtade spelet , det var inga problem. Testa det du.
Nivå 8 · Veteranfuskare

Sry för dubbelpost. :(

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Det här spelet är grymt. Har inte fastnat förnåt annat GTA men det här fastnade jagför direkt när jag bara läste om det.

↗ till inlägget

Min kompis bokade när det var fullbokat och han skulle få sitt 1-2 veckor efter releasen. Men igår åkte han bara ner och hämtade spelet , det var inga problem. Testa det du.

Aa, men nu är det ju Valborgs saken eller så och då är alla affärer stängda så jag får nog vänta en vecka ändå, om jag inte får den om en vecka så åker jag dit och hämtar :D Men jag bokade från Games vet inte om det är samma sak där.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Aa, men nu är det ju Valborgs saken eller så och då är alla affärer stängda så jag får nog vänta en vecka ändå, om jag inte får den om en vecka så åker jag dit och hämtar :D Men jag bokade från Games vet inte om det är samma sak där.

Är det någon som vet om man kan råna affärer isåfall hur?

Nivå 1 · Novis

Jag älskar dethär spelet fuck det idag hur roligt som hällst defenitift värt att köpa för dom som tänker igenom om dom ska köpa det (IDIOTS! LOL!) :D

1 May 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #14

det jag gillar mest är fordonen så j*vla bra gjorda,och hela LC til skillnad från dom andra GTA spelen är det "nya"LC mycket mer levande,man upptäcker ny saker hela tiden.och att man kan använda datorn i polisbilarna.

BTW polisen i GTA har Skaffat Nya Polis Hummrar(N.O.S.E PATRIOT)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag har det här hemma, men mitt ps3 är på lagning. Jag vill spela!

BTW, kan man simma i IV?

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag har det här hemma, men mitt ps3 är på lagning. Jag vill spela!

BTW, kan man simma i IV?

Japp man kan simma :)

Det är fint.

Synd att man inte kan slå sönder bilar med baseballbat lika fint längre.

Det kan bli rätt så långtråkigt ibland, speciellt om nån invecklad och irriterande mission går åt h*lvete.

T.ex. om du jagar nått bilfanskap, biljakter är otroligt irriterande då det är svårt att styra bilarna, så när du väl klarat av jakten så kör nån idiot på dig eller dyl. Drygt som f*n.

*SPOILER WARNING*

------------------------

Hade själv klarat av det första uppdraget till nån maffia där man skulle åka till ett inudustridistrikt och gå upp till en byggnad och kolla när den maffiafamiljen jag arbetar för möter en annan, som vanligt så börjas det skjuta och det hela slutar upp med att man jagar fiendemaffian efter pengarna man skulle offra åt dem, i bil såklart. Tillslut kraschade dem, och jag lyckades döda alla, trodde jag, fanns iaf inga markers på kartan, så står det nån gubbe med AK vid en trappa och skjuter ner killen som man har i bilen -_-

------------------------

*SPOILER END*

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är det någon som vet om man kan råna affärer isåfall hur?[/]

Det går inte på alla affärer men på de affärer som man faktiskt kan råna är det bara att gå bakom kassan och trycka på L2 (classical controlls) men annars så ploppar det upp en ruta. ;)

2 May 2008

s*tanS j*vla *******!

GJORDE ETT MISSTAG! JAG LÄT ROMAN

DÖ!

För alla som vill göra ett BRA val, läs den censurerade texten

Man möter i spelets gång en kille som kallas dimitri. Man arbetar med honom. Han förråder dig dock, och du vill få honom död. Han ringer och hotar dig under spelets gång, och t.o.m. kidnappar Roman(du räddar honom självklart). När du närmar dig spelets slut så kommer du göra ett uppdrag åt en "maffia"boss. Det går ut på att du ska lämna heroin till ett par ryssar. Du får välja mellan TVÅ VAL. Ett där du tar pengarna, du får 250,000. Ett annat där du dödar honom. Jag tog pengarna. Allt gick bra tills Roman och Mallorie skulle gifta sig, en hitman kommer till kyrkan och försöker döda Niko, men jag slår till honom och drar pistolen emot honom istället, men han hinner skjtua och träffar Roman, som dör. Jag tänker nu starta ett nytt spel, då jag tycker att spelet inte är värt spelas utan Roman, Kate är en hora som är pissed off på mig.. f*n OCKSÅ!

Nivå 2 · Novis

Ungeäfr hur mycket kostar det att köpa? Vill gärna köra :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in