Hoppa till innehåll

Gta Iv


Northwest
 Dela

Rekommendera inlägg

själv tycker jag det är jävligt bra,ganska olikt dom andra.lite svårt att styra först men ändrade controllerna till GTA Classic,då gick det bättre.

har bara spelat i typ 1 och en halv timme så har inte sätt så mkt än,men åter kommer senare.

 

så vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skitbra spel, Nico är lätt den bästa GTA huvudpersonen ju. :D

Och rockstar har lyckats förverkliga en verklighets känsla som gör att jag inte bara går runt och skjuter randomt folk då och då. Det är något särksilt med liberty citys npcer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här spelet är grymt. Har inte fastnat förnåt annat GTA men det här fastnade jagför direkt när jag bara läste om det.

 

 

Ahhh, jag bokade bär det var fullbokat så nu måste jag vänta en vecka :(

Skulle vilja spela nu och testa :(

Min kompis bokade när det var fullbokat och han skulle få sitt 1-2 veckor efter releasen. Men igår åkte han bara ner och hämtade spelet , det var inga problem. Testa det du.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här spelet är grymt. Har inte fastnat förnåt annat GTA men det här fastnade jagför direkt när jag bara läste om det.

 

 

Ahhh, jag bokade bär det var fullbokat så nu måste jag vänta en vecka :(

Skulle vilja spela nu och testa :(

Min kompis bokade när det var fullbokat och han skulle få sitt 1-2 veckor efter releasen. Men igår åkte han bara ner och hämtade spelet , det var inga problem. Testa det du.

 

 

Aa, men nu är det ju Valborgs saken eller så och då är alla affärer stängda så jag får nog vänta en vecka ändå, om jag inte får den om en vecka så åker jag dit och hämtar :D Men jag bokade från Games vet inte om det är samma sak där.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ahhh, jag bokade bär det var fullbokat så nu måste jag vänta en vecka :(

Skulle vilja spela nu och testa :(

Min kompis bokade när det var fullbokat och han skulle få sitt 1-2 veckor efter releasen. Men igår åkte han bara ner och hämtade spelet , det var inga problem. Testa det du.

 

 

Aa, men nu är det ju Valborgs saken eller så och då är alla affärer stängda så jag får nog vänta en vecka ändå, om jag inte får den om en vecka så åker jag dit och hämtar :D Men jag bokade från Games vet inte om det är samma sak där.

 

 

 

Är det någon som vet om man kan råna affärer isåfall hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...