Mario Kart Wii
Zelda
Mario Kart Wii
Zelda
Du killen, bumpa inte trådar! :angry:
OnTopic: The Legend of Zelda: Twilight Princess.
Jag tror inte ens att han kollar i tråden igen..
Edit: Denna tråd hade tydligen blivit bumpad, missade det. Får vara kvar dock, tipsen kan ju fortfarande gälla. Fast i fortsättningen, bumpa inte gamla trådar, kan bli varning.
Jag vet att det är en gammal tråd men skriver ändå. Vänta på brawl, det är ju 2 månader kvar
↗ till inläggetPalla. >_>Jag vet att det är en gammal tråd men skriver ändå. Vänta på brawl, det är ju 2 månader kvar
Bättre att köpa en Freeloader och beställa SSBB på Play-Asia.
Eller köp MKWII...
Om man beställer från play-asia och har freeloader, funkar alla amerikanska spelen då till 100%?
↗ till inläggetFreeloadern fungerar i 90% av fallen, finns dock vissa som har otur och inte får igång sina...Om man beställer från play-asia och har freeloader, funkar alla amerikanska spelen då till 100%?
Har du väl fått igång Freeloadern så fungerar alla spel till 100%, men ett tips är att akta sig för Homebrews...
↗ till inläggetsom sagt vikket spel är mest värt pengarna??¿¿??¿¿??
Spel som mest är värt pengarna, ha. Såklart, Super Smash Bros. Brawl.
↗ till inläggetOff-topic: har du lärt dig om månader och sånt i skolan än?? :huh:↗ till inläggetsom sagt vikket spel är mest värt pengarna??¿¿??¿¿??
SSBB och Zelda TP ;)
↗ till inläggetOff-topic: har du lärt dig om månader och sånt i skolan än?? :huh:↗ till inläggetsom sagt vikket spel är mest värt pengarna??¿¿??¿¿??
Off-topic: det har du inget med att göra Duali.
On-topic: eller köp Mario Party 8
Skate it!
jag tycker man ska köpa: dance dance revolution hottest party första eller andra spelet, fifa 09 kanske, zelda
John dahlberg gustafsson wirsén 12 år
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in