💬
Logga in
Fuska.se

Is Hockey Vm 08

83 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Så nu är det dags för is-hocey vm igen vilket lag hejar du på i år?

Själv hejar jag på finland de spöade tyskland rejält igår :P

Men frågan är vilket lag hejar du på ????

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Så nu är det dags för is-hocey vm igen vilket lag hejar du på i år?

Själv hejar jag på finland de spöade tyskland rejält igår :P

Men frågan är vilket lag hejar du på ????

Finland och Kanada.
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

Båda två är bra :lol:

Men vilka hejade du på i finalen förra Vm då då mötte de ju varandra :D

↗ till inlägget

Båda två är bra :lol:

Men vilka hejade du på i finalen förra Vm då då mötte de ju varandra :D

Jadu, vet inte riktigt, kommer inte ihåg.

Men jag hoppas på att nån av dom vinner.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Norge -_-

Nivå 6 · Fuskare

Sverige?

Nivå 1 · Novis

Sverige såklart ;)

Sverige.

Nivå 4 · Lärling

Tre kronor

Nivå 5 · Fuskare

Spanien.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Sverige.

Ser på Tjeckien - Ryssland nu. Riktigt underhållande match.

5 May 2008

Kaaaaaaaanadaaaaaaaaaaaa

Nivå 7 · Fuskare

Sverige

Nivå 5 · Fuskare

Sverige

Tror på en final mellan Kanada - USA

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Sverige

Tror på en final mellan Kanada - USA

USA räcker inte hela vägen, men Kanada gå till final. Kanada - Ryssland i final, match om brons blir Tjeckien - USA.

Det är ingen ide att hålla på Sverige för att dom losar ju jämt. Finland brukar det gå bra för, men jag tror nog att Kanada tar vinsten.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #17

Sverige är ett helt okej lag men då behöver verkeligen en ny målvakt kolla bara på matchen mellan sverige och vitryssland Sveriges målvakt släppte in 5 mål hur kasst är inte det. Finland är dessutom väldigt duktiga då vann ju över både sverige och ryssland förra året fast sen åkte de ut när de mötte kanada i finalen fast jag måste nog säga att kanada är snäppet bättre än finland. Fast jag hejar fortfarande på finland. Hoppas att det Går bra för det i Vm de brukar ju ha oturen att komma 2:a hela tiden :)

↗ till inlägget

Sverige är ett helt okej lag men då behöver verkeligen en ny målvakt kolla bara på matchen mellan sverige och vitryssland Sveriges målvakt släppte in 5 mål hur kasst är inte det. Finland är dessutom väldigt duktiga då vann ju över både sverige och ryssland förra året fast sen åkte de ut när de mötte kanada i finalen fast jag måste nog säga att kanada är snäppet bättre än finland. Fast jag hejar fortfarande på finland. Hoppas att det Går bra för det i Vm de brukar ju ha oturen att komma 2:a hela tiden :)

Finland brukar ju dra hem segern mot Sverige.
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Finland brukar ju dra hem segern mot Sverige.

Jo fast sen så förlorar de emot Kanada eller något annat lag i finalen.

Fast finland vann emot severige för några veckor sedan i en annan turnerie fast då hade inget av lagen sina stjärnspelare för de Flesta var upptagna i Elitserien och finlands motsvarighet till elitserien :D

Så det lär nog ta lång tid innan finland förlorar emot sverige :)

↗ till inlägget

Hejar du på Finland bara för att dom är bra?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.