Haha larver i maten! Annmäl skolan ;) skulle alldrig äta där mer i så fall :)
Matsalen = Svinstia.
↗ till inlägget↗ till inläggetSnälla ta en bild på det och visa upp det här.jo, jag lovar vissa potäter e ruttna. å många smör-paket är mögliga.
nä, tror ej det ska börja på engelska skolan där är det ordning rektorn däär har vart snut i USA så han e sträng.
Seriöst, så hade det aldrig kunnat vara. Det hade självklart blivit anmälningar emot skolan i sådana fall.
många klagar redan
Ja det gör ni rätt i!
:)
en gång var det nån som typ lagt salt i potatismoset och en gång hade det hänt nåt med fisken så det var en plastbit i.
Ni är inte ensamma om att maten smakar skit, maten i våran skola smakar typ som ruttet kattfoder.
Men det är ganska fint i våran matsal, det stor städas där varje dag. Det behövs för att det går över 400 elever i våran skola ;)
↗ till inläggetHaha larver i maten! Annmäl skolan ;) skulle alldrig äta där mer i så fall :)
Som tur va kom jag 10min efter att man rensat bort nudlarna och lagt in potatis i stället... (som vi får 4dagar i veckan)
↗ till inläggeten gång var det nån som typ lagt salt i potatismoset och en gång hade det hänt nåt med fisken så det var en plastbit i.
Det kallas ben.
Våran rektor sa till våran elevrådsordförande att någon hade ryckt ner någon bit av en tapet i matsalen. Och det värsta var att vi inte ens har tapeter i våran matsal. Den är målad, väggen alltså.
Våran matsal är som tur ren, fast vissa kan inte riktigt bete sig.
Våran är fin och ren :)
Våran matsal är fin, ren, allt möjligt positivt, ingen kastar mat etc. inga matrester under borden och maten smakar gudomligt.
↗ till inläggetVart i h*lvete går du i skola?Våran matsal är fin, ren, allt möjligt positivt, ingen kastar mat etc. inga matrester under borden och maten smakar gudomligt.
Våran matsal är skitig och stökig, inte nog med det får vi 'rester' från grannskolan som mat.
↗ till inläggetVad i h*lvete är det för skola? Är ni typ sinnesjuka eller nåt? :oVåran matsal är fin, ren, allt möjligt positivt, ingen kastar mat etc. inga matrester under borden och maten smakar gudomligt.
Eller har ni bara tur?
↗ till inlägget↗ till inläggetVart i h*lvete går du i skola?Våran matsal är fin, ren, allt möjligt positivt, ingen kastar mat etc. inga matrester under borden och maten smakar gudomligt.
Våran matsal är skitig och stökig, inte nog med det får vi 'rester' från grannskolan som mat.
Sörböle Skolan i Norrland, Skellefteå.
Och nej, vi är inte sinnessjuka, vi har bara fått VÄLDIGT bra elever i jämförelse med andra skolor.
Våran matsal är helt ok (;. Vi får vår mat från en restaurang som heter Rosenholms Krogen, så vår mat är inte så pjåkig (=.
↗ till inläggetVåran matsal är helt ok (;. Vi får vår mat från en restaurang som heter Rosenholms Krogen, så vår mat är inte så pjåkig (=.
*Suck* Vissa har tur
;)
Ahh i våran matsal..... :P det är bra där vi fick idag Hamburgare med pommes frites ;)
Våran suger totalt nu. Någon idiot kastade en macka med smör så att jag fick den i huvet fick gå hem och dusha. <_<
:P stoppa upp mackan i han da.
Men bara för att det har hänt 1 gång så betyder det inte att det är skit skola.
För det första så såg jag inte vem det var pch för det andra så är jag inte ensam om att ha fått mackor i huvudet det händer minst 5 ggr per vecka och det ligger mat under borden och maten smakar skit så jo min skola är nog en så kallad " Skit Skola " :D