💬
Logga in
Fuska.se

Matsalen = Svinstia.

58 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #21

Haha larver i maten! Annmäl skolan ;) skulle alldrig äta där mer i så fall :)

Nivå 0 · Nykomling The Ghost!
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jo, jag lovar vissa potäter e ruttna. å många smör-paket är mögliga.

nä, tror ej det ska börja på engelska skolan där är det ordning rektorn däär har vart snut i USA så han e sträng.

Snälla ta en bild på det och visa upp det här.

Seriöst, så hade det aldrig kunnat vara. Det hade självklart blivit anmälningar emot skolan i sådana fall.

många klagar redan

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #23

Ja det gör ni rätt i!

:)

Nivå 0 · Nykomling

en gång var det nån som typ lagt salt i potatismoset och en gång hade det hänt nåt med fisken så det var en plastbit i.

Nivå 0 · Nykomling Moderator

Ni är inte ensamma om att maten smakar skit, maten i våran skola smakar typ som ruttet kattfoder.

Men det är ganska fint i våran matsal, det stor städas där varje dag. Det behövs för att det går över 400 elever i våran skola ;)

1 May 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Haha larver i maten! Annmäl skolan ;) skulle alldrig äta där mer i så fall :)

Som tur va kom jag 10min efter att man rensat bort nudlarna och lagt in potatis i stället... (som vi får 4dagar i veckan)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

en gång var det nån som typ lagt salt i potatismoset och en gång hade det hänt nåt med fisken så det var en plastbit i.

Det kallas ben.

Nivå 0 · Nykomling

Våran rektor sa till våran elevrådsordförande att någon hade ryckt ner någon bit av en tapet i matsalen. Och det värsta var att vi inte ens har tapeter i våran matsal. Den är målad, väggen alltså.

Senast ändrad:

4 May 2008
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Våran matsal är som tur ren, fast vissa kan inte riktigt bete sig.

Nivå 0 · Nykomling

Våran är fin och ren :)

5 May 2008
Nivå 0 · Nykomling

Våran matsal är fin, ren, allt möjligt positivt, ingen kastar mat etc. inga matrester under borden och maten smakar gudomligt.

↗ till inlägget

Våran matsal är fin, ren, allt möjligt positivt, ingen kastar mat etc. inga matrester under borden och maten smakar gudomligt.

Vart i h*lvete går du i skola?

Våran matsal är skitig och stökig, inte nog med det får vi 'rester' från grannskolan som mat.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vad i h*lvete är det för skola? Är ni typ sinnesjuka eller nåt? :o

Eller har ni bara tur?

6 May 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vart i h*lvete går du i skola?

Våran matsal är skitig och stökig, inte nog med det får vi 'rester' från grannskolan som mat.

Sörböle Skolan i Norrland, Skellefteå.

Och nej, vi är inte sinnessjuka, vi har bara fått VÄLDIGT bra elever i jämförelse med andra skolor.

7 May 2008
Nivå 0 · Nykomling

Våran matsal är helt ok (;. Vi får vår mat från en restaurang som heter Rosenholms Krogen, så vår mat är inte så pjåkig (=.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #36
↗ till inlägget

Våran matsal är helt ok (;. Vi får vår mat från en restaurang som heter Rosenholms Krogen, så vår mat är inte så pjåkig (=.

*Suck* Vissa har tur

;)

Ahh i våran matsal..... :P det är bra där vi fick idag Hamburgare med pommes frites ;)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #38

Våran suger totalt nu. Någon idiot kastade en macka med smör så att jag fick den i huvet fick gå hem och dusha. <_<

:P stoppa upp mackan i han da.

Men bara för att det har hänt 1 gång så betyder det inte att det är skit skola.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #40

För det första så såg jag inte vem det var pch för det andra så är jag inte ensam om att ha fått mackor i huvudet det händer minst 5 ggr per vecka och det ligger mat under borden och maten smakar skit så jo min skola är nog en så kallad " Skit Skola " :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in