Kärlek är ondhet. I allafall i mitt fall. Har aldrig varit kär på 14 år, och när jag blir det så hatar tjejen mig. Skit säger jag bara, skit.
Vad Tycker Ni Om Kärlek?
Kärlek är det som kan såra oss mest, därför att det är det som kan betyda mest för oss
Kärlek är väl.. Bra i ett syfte, dåligt i ett annat. What to say? Kärlek medför goda saker, och oftast onda saker. Ibland tvärtom, vilket skulle kunna vara svartsjuka.
Det är väl bra kan dock bli lite jobbigt ibland :rolleyes:
↗ till inläggetja, håller med.Det är väl bra kan dock bli lite jobbigt ibland :rolleyes:
just nu tkr jag att de verkligen är åt h*lvete!
↗ till inläggethåller med dig slutar bara med att alla bli olyckliga.Ja vad tycker ni?
Själv hatar jag det, det är bara skiit och det finns inget fint i det! <_<
↗ till inläggetdu har bara blivit dumpad, hur gammal är du btw?↗ till inläggethåller med dig slutar bara med att alla bli olyckliga.Ja vad tycker ni?
Själv hatar jag det, det är bara skiit och det finns inget fint i det! <_<
ps. sluta klaga-,-
Nja, ibland och ibland inte.
Kan vara både och men 60% Dåligt och 50% Bra :)
↗ till inläggetKan vara både och men 60% Dåligt och 50% Bra :)
Kerleks mattematik 60% dåligt + 50% bra=110% kerlek xD
Kärlek är bäst (Y)
↗ till inläggetSamma här <.<just nu tkr jag att de verkligen är åt h*lvete!
↗ till inlägget↗ till inläggetKan vara både och men 60% Dåligt och 50% Bra :)
Kärlek är bäst (Y)
Ja men ibland kan den vara förj*vl*g!
↗ till inlägget↗ till inläggetKan vara både och men 60% Dåligt och 50% Bra :)
Kärlek är bäst (Y)
Ja men ibland kan den vara förj*vl*g!
Haha, ja det är sant. Men det såg lite roligt ut bara ^^
Onödigt, bara kemiska reaktioner i hjärnan...
↗ till inläggetBara en ursäkt för att du inte får någon kärlek. Lugn, alla hittar någon för eller senare.Onödigt, bara kemiska reaktioner i hjärnan...
↗ till inlägget↗ till inläggetBara en ursäkt för att du inte får någon kärlek. Lugn, alla hittar någon för eller senare.Onödigt, bara kemiska reaktioner i hjärnan...
Bara en ursäkt? Haha, har de senaste två åren läst på om kemi och biologi (på min fritid). Men människan får väl tro på vad den vill, att kärlek är något nödvåndigt...
Those who are blind and educated in lies, will never find the truth. But those who seek and are open to the truth will find it. Okej, det var ett rätt så onödigt citat...
Härligt och mysigt. (=
↗ till inlägget↗ till inläggetOnödigt, bara kemiska reaktioner i hjärnan...
Bara en ursäkt för att du inte får någon kärlek. Lugn, alla hittar någon för eller senare.
Bara en ursäkt? Haha, har de senaste två åren läst på om kemi och biologi (på min fritid). Men människan får väl tro på vad den vill, att kärlek är något nödvåndigt...
Those who are blind and educated in lies, will never find the truth. But those who seek and are open to the truth will find it. Okej, det var ett rätt så onödigt citat...
Nödvändigt tror jag inte att det är, visst kan man klara sig utan. Men det skulle isånafall bli väldigt tråkigt, enligt mig. No offence, men om du blir lyckligt kär någon gång förstår du vad jag menar. Om du nu kan bli kär, vad vet jag.
Har man en gång varit riktigt lyckligt kär kan man inte vara utan kärlek mer. Jag kan inte det iaf x)