Varför är mitt gruppforum om pivot borta ? :S
Fyllde på med 100 dagar för typ 10 dagar sen :S ?
WtH förklara
Varför är mitt gruppforum om pivot borta ? :S
WtH förklara
↗ till inläggetVar den en paket #100? Den går bara att förlänga i 25 dagar..Varför är mitt gruppforum om pivot borta ? :S
WtH förklara
Nope fanns 100 dagar
↗ till inläggetInget vi kan hjälpa dig med, skicka pm till admin.Nope fanns 100 dagar
han svarar aldrig latis
admin har mycket att göra, skicka PM med tydlig titel så får ni nog snart svar ;).
↗ till inläggetMeh värt att titta in, du e ju mod hjelp moiadmin har mycket att göra, skicka PM med tydlig titel så får ni nog snart svar ;).
↗ till inläggetVi moderatorer kan absolut inte göra något mer än ni kan i denna situationen förutom att ge råd/förslag.↗ till inläggetMeh värt att titta in, du e ju mod hjelp moiadmin har mycket att göra, skicka PM med tydlig titel så får ni nog snart svar ;).
↗ till inläggetVi moderatorer kan absolut inte göra något mer än ni kan i denna situationen förutom att ge råd/förslag.↗ till inläggetadmin har mycket att göra, skicka PM med tydlig titel så får ni nog snart svar ;).
Meh värt att titta in, du e ju mod hjelp moi
Roger that
Edit: :) ?
100dagar går visst!
du har ju ett gratis gruppforum...det kan man inte förlänga mer än 25 dagar.Jag ser det då det kostade 0FM att förlänga det.
det STÅR det,
men fasst man trycker där och förlänger förlängs det ändå bara 25 dagar
↗ till inläggetVi moderatorer kan absolut inte göra något mer än ni kan i denna situationen förutom att ge råd/förslag.↗ till inläggetadmin har mycket att göra, skicka PM med tydlig titel så får ni nog snart svar ;).
Jag trodde att ni kunde fixa sådana saker eller är det bara admin :)
↗ till inlägget↗ till inläggetadmin har mycket att göra, skicka PM med tydlig titel så får ni nog snart svar ;).
Vi moderatorer kan absolut inte göra något mer än ni kan i denna situationen förutom att ge råd/förslag.
Jag trodde att ni kunde fixa sådana saker eller är det bara admin :)
Moderatorer har inte tillgång till administratörspanelen(som förövrigt hittas på http://fuska.se/forum/admin och admin.fuska.se som är säkrat av SSL men leder till http://fuska.se/a/ som du kan gå till utan att behöva SSL-verifiering), de håller forumen rena från idioter som jag.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in