💬
Logga in
Fuska.se

Wow Gubbe

50 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

Hejsan jag tänker köppa en wow gubbe nån bra på blocket emn ajg undrar ska jag köppa nån med level 40-50 eller en 70 vad tycker ni är det roligt i level 70.

Senast ändrad:

Någon som stavar lika illa som du lär ju inte komma så långt som level 70.

Varför köper inte du en level 20 istället? :)

Köp ingen alls. Beroende på din stavning och frågan själv så kommer de scamma dig på pengar.

K0lla hans namn han är säkert 97a

Som de andra sagt, köp inte ;) ta o vänta några år

↗ till inlägget

K0lla hans namn han är säkert 97a

Och? Du är också en 97:a ( stod P12 innan du ändrade till 14. )

Trådstartare #7

Asåå är ni dumma eller jag frågar en fråga så skriv inga off-topic svar till mig frågan är tycker ni att jag ska köppa en gubbe (av min polare)

Var det inte på Blocket?

Trådstartare #9

Jo men jag ska se om han gubbe är bra eller inte har inte träffat han på länge.

Nej, du ska lvla upp själv, köp en och skyll dig själv

Trådstartare #11

Det är boring att levela skitet tar typ ett halv år.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Det är boring att levela skitet tar typ ett halv år.

Antingen level 70 pro efter ett halvår.

Eller noob lvl 70 som "Vad är talents...vad är CC?...vad är guild?"

Det tar en månad, och vad är poängen med att spela WoW om man inte pallar lira själv? Skryta till polarna?

6 May 2008
↗ till inlägget

Hejsan jag tänker köppa en wow gubbe nån bra på blocket emn ajg undrar ska jag köppa nån med level 40-50 eller en 70 vad tycker ni är det roligt i level 70.

Om du nu är mogen nog att göra affärer så vill jag råda dig från att köpa en lvl 70. De kostar oftast MINST runt 1000 kr och du kan få en lvl 50 för halva priset. Plus att du lär dig mer om combat och din klass genom att dinga upp lite.

7 May 2008
Trådstartare #15

Ska kanske köppa min kompis gubbe 350kr är det biligt en level 70 och en 63 och en 49.

↗ till inlägget

Ska kanske köppa min kompis gubbe 350kr är det biligt en level 70 och en 63 och en 49.

Jag tycker att du ska levla upp en själv. Även om det är tråkigt så lär du dig mer om klassen. Tex jag testade att köra privat och valde en helt ny klass jag ej spelat förut och fick den direkt i 70. Och det var ett h*lvete att spela på den då jag inte visste vilka spells och sånt som var bra och innan jag hade lärt mej vad allting gör. Så det är bättre att levla själv även om det är tråkigt.

Trådstartare #17

Ja asså ibland är det rolligt ibland *boring* det blir ganska sekt i level 20

?? Det är i level 20 det börjar gå snabbt. =S

Asså OM du ska köpa en gubbe eller lvla en gubbe, ta inte hunter.. Om du tröttnar så fort som du verkar göra så rekommenderar jag druid typ eller warrior, kanske rogue till och med. Hunter blir man så j*vla less på.

Trådstartare #20

LOL Har en hunter.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.