Jag ska göra en draenies och jag vet inte villken klass jag ska ta. Villken class är den smartaste att använda?
Draenies Hjälp!
Själv skulle jag ta hunter lr paladin, hunters är lätta att lvla och paladin för att jag själv har en lvl 70 paladin :P
om du ska vara en Draenei och vill levla snabbt ska du vara hunter, de är sköna att spela med:D
Hunter om du vill levla snabbt.. Rätt soft med healing ''Gift from naruu''
nah är du bra player så warrior eller mage som kan heala i pvp,så J*vla bra !!
Hunter, eller shaman.
Om du nu ska köra paladin så ska du gå human eller dwarf.
Shaman lätt, men spelar inte ally dom suger.
mage imo. det är den roligaste pvp-klassen jag spelat. jävligt bra med gift of the naaru både i pvp & pve. har fruktansvärt kul med min iaf.
Va draenie tjej iallafall :)
↗ till inläggetMen lol Gift of the Naaru suger.mage imo. det är den roligaste pvp-klassen jag spelat. jävligt bra med gift of the naaru både i pvp & pve. har fruktansvärt kul med min iaf.
1.5 sec cast
217 every 3 seconds over 15 seconds @ level 70.
↗ till inlägget↗ till inläggetMen lol Gift of the Naaru suger.mage imo. det är den roligaste pvp-klassen jag spelat. jävligt bra med gift of the naaru både i pvp & pve. har fruktansvärt kul med min iaf.
1.5 sec cast
och sen tänk en warrior med 12k obuffat.. blir typ som en lvl 30 heals
alltid bättre än inget
släng på en Gift of the Naaru sen Bandage
↗ till inläggetnej den är asbra på min mage och var ovärderlig när jag lvlade.↗ till inläggetMen lol Gift of the Naaru suger.mage imo. det är den roligaste pvp-klassen jag spelat. jävligt bra med gift of the naaru både i pvp & pve. har fruktansvärt kul med min iaf.
1.5 sec cast