💬
Logga in
Fuska.se

Det Dumaste Du Gjort?

22 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

hmm låt se det dummaste ja har gjort?

finns för många saker... får väll skriva fler så småningom men en som ja kommer ihåg ((wow ja minns nått, de går frammåt))

så de ja kom ihåg va när ja va hos en kompis hus och hoppade studsmatta, han gick in för han skulle hänta något, och då kom hans granne ut (tjej typ vi min ålder) och ja skulle ju ofc stajla på trampolinen för henne (hehehe) så ja gör en bakåtvolt men hamnar för långt bak så först slår bakhuvudet in i kanten på studsmattan (landade få fötterna utanför stuttsammtan efter detta) och ja tappar controllen så ja typ snubblar bakot och slår in i en blomkruka och faller till golver, och självklart slåt man näsan i golvet oxå... :/

borde ja sluta impa på tjejerna efter detta? o.O

OBS: detta hände typ förra somaren

Nivå 0 · Nykomling

när jag satsade all in på 5 och 6 i ruter i ljuvliga paris :bah:

runkat i en buss....

(NOT)

Nivå 0 · Nykomling

Det var nog när jag va i skolan ( typ 3-4an) o drog ett stort suddigum rätt igenom ett fönster XD krasch sa de:D

Nivå 0 · Nykomling

Kletat hundbajs på fönsterutor :D

Nivå 0 · Nykomling

Tejpat fast min kompis vid en lykstolpe och lämnat han att dö. Han haxxade dock, och kom loss. Ingen vet hur. Det är ett mysterium!

8 May 2008
Nivå 0 · Nykomling

Fuskade på ett fysikprov, och läraren såg det. :)

Det är dumt. :(

9 May 2008
Nivå 0 · Nykomling

Vet inte men jag skall göra något nu så jag kan skriva.

Nivå 0 · Nykomling

Skärt en pinne av på mitten, upp ifrån, med en kniv och sen satt kniven i fingret. ):

Och tänt eld på en koja av misstag. ):

Nivå 0 · Nykomling

Kasta sten på ett fönster :rolleyes:

Nivå 0 · Nykomling

Jag har gjort många saker, eller till och med för många, det värsta nog är att åkt dit för vandalism/graffiti för 16 lax.

Bränt upp en halv koja. Det bra med det hela var att vi lyckades släcka det.

10 May 2008
Nivå 0 · Nykomling

Ok. Jag vet inte om jag tycker att detta är riktigt dumt. Det var kul.

Jag snodde en balong.(Fast jag inte fick). Fyllde den med vatten och nita på min grannes staket. Sen stod jag bakod en häck och kastade små sten. Då råkade jag träffa hans bil typ 10 ggr.

↗ till inlägget

Ok. Jag vet inte om jag tycker att detta är riktigt dumt. Det var kul.

Jag snodde en balong.(Fast jag inte fick). Fyllde den med vatten och nita på min grannes staket. Sen stod jag bakod en häck och kastade små sten. Då råkade jag träffa hans bil typ 10 ggr.

Ja, det var ju riktigt kul.

Hoppas någon tar sönder din bild som kostat 200.000 kr.

Så länge han inte gjort något oberskrivilig emot dig eller någon annan dvs.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har du? Är du säker på att det inte var den kojan jag och lukas råkade tända eld på?
Nivå 0 · Nykomling

När jag fick en spricka i lillfingret när vi spelade boul med klassen..... Hur lyckas man? -.-

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har du? Är du säker på att det inte var den kojan jag och lukas råkade tända eld på?

Nej, minns det så väl, var förra sommarn. Jag, Edvin och John råkade tända eld på en gardin när och det blev en j*vlans brand.

Vad var det för koja ni tände eld på då? :o

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej, minns det så väl, var förra sommarn. Jag, Edvin och John råkade tända eld på en gardin när och det blev en j*vlans brand.

Vad var det för koja ni tände eld på då? :o

En trä koja i skogen :( träet började också brinna...

och vi råkade tända eld med tendaren... :(

15 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling Knark

Sprängt skolans brevlåda på nyårsafton ^^

Gå upp på skolans tak och spotta på dom där nere. Dom fattar inte ett skit :D Hahahaha!

16 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag lyckades skada mitt finger rejält så att det började blöda... på en smörkniv! Jag fattar inte hur jag lyckas.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in