Min stadsstorlek är 1 ._.
Ikariam
↗ till inläggetuppgradera råd huset daMin stadsstorlek är 1 ._.
Någon som kan sälja vin till mig? jag erbjuder Kristall mot Vin!
BÖRTA
Har reggat mig i värld Beta nu också (Y) x)
Jag har just börjat. Fattar inte så mycket just nu. Några tips? Och hur gör jag så att mina forskare forskar Vetenskap istället för Ekonomi?
Du klickar på Akademin, Sen till vänster så ser du någon forsknings liknande grej, Där klickar du ändra.
Ok, tackar. Hittade den nu.
Bra att det fixade sig!
Håller just nu på med att bygger ett Palats så jag kan bygga en liten koloni på Vinön brevid mig..Annars blir befolkningen sur.
Har tröttnat, det suger. Kul i början, sen blir det svintråkigt och drygt. Om ni vill slösa tid av ert liv på detta så spela det.
Ikariam accout säljes, 3 byar, en vinby, en marmorby och en svavelby. Ca 150.000 guld.
Startbud: 50fm, om jag inte får några bud innan onsdag så går accountet till InFlame.
Drar tillbaka mitt bud.
Om ni behöver köpa Vin/Kristall kontakta DamelQ in-game!
-40 -38
Staden heter Kudd Citadel och är nivå 5 i stadsstorlek!
behöver svavel.Byter gärna mot cash/kristall.
Marmor heter det..
↗ till inlägget:DHar tröttnat, det suger. Kul i början, sen blir det svintråkigt och drygt. Om ni vill slösa tid av ert liv på detta så spela det.
Ikariam accout säljes, 3 byar, en vinby, en marmorby och en svavelby. Ca 150.000 guld.
Startbud 50fm, om jag inte får några bud innan onsdag så går accountet till InFlame.
Har nyss börjat! Har byggt ett hus!!! (OMG! :lol: )
Kan man byta namn på staden? För den heter Polis... -_-
[EDIT] Hittade var man bytte namn, men jag vet inte vad staden ska heta! ^^
Döp huvudstaden till typ: Namn Citadel
Och kolonierna till: Namn Village
Vad är din cords?
↗ till inläggethur ändrar man kolonierna då? XDDöp huvudstaden till typ: Namn Citadel
Och kolonierna till: Namn Village
Vad är din cords?
x40 y58 sen heter staden visenca. (just nu)
Ska du anfalla mig eller?
Nej men ville bara veta ;D
Du är nära mig för jag e på x40 y38 ;D
Har typ anfallit 4 ST på denna ön redan..
väntar på att få mer ved så jag kan bygga en hamn! ^^
Ok, Om du någonsin vill byta Kristall mot det du har på din Ö ( Förutom VIN och Kristall ) så säg till ;D
BTW, Vet någon hur man skapar en alians?