↗ till inläggetgreen day och nej jag är ingen j*vla emo!!!!!!!
Har någon nånsin kallat Green Day emo? :huh:
Just nu är det From First To Last som regerar min playlist, nytt album ju :wub:
↗ till inläggetgreen day och nej jag är ingen j*vla emo!!!!!!!
Finns många grupper som jag gillar, bl.a Rise Against, Slayer och många fler. :3
↗ till inläggetkolla på alla andra forum så fort man säger green day så kommer 100andra comments som ''emo!''↗ till inläggetgreen day och nej jag är ingen j*vla emo!!!!!!!
XD så j*vla off xD Det har börjat gå överstyr det här med "emo". Folk borde ju ta reda på vad det faktiskt är för något innan de häver ur sig ordet till någon som är svartklädd eller t.ex. kallar ett band som Green Day för emo xD
Green Day emo..? Det var det loligaste jag hört.. How I Lol'den!!! :'D
Favoritbanden just nu..jag är ingen sån fanatiker som vet exakt på vilken gata medlemmarna föddes etc. Just in case if u wonder.
1. Red Hot Chili Peppers
2. SlipKnoT
3. Ramones
That's my opinion :}
Jag har kommit för att avlägga min topp 3.
1. Spice Girls
2. Christer Sjögren
3. Grabben som sjöng offentligt "varje gång jag runkar, så tänker jag på din mamma" i uttagningen för ca ett år sedan.
In Flames :D
1. Ritchie Blackmores Rainbow
2. Dio
3. Whitesnake
4. Deep purple
5. Guns n' Roses
6. Ozzy Osbourne
7. Magnum
8. Nickelback
9. Free
10. Paul Rodgers
11. AC/DC
12. Judas Priest
13. Black sabbath
Ja, detta är dom bästa, lägg till om jag missat nåt, inget Death Metal bara. Eller Thecno, eller Hip/Hop.... Ähh, bara klassiska hårdrocksband!
Jag gillar många grupper, men jag säger bara en :P
Linking Park....
↗ till inläggetJag gillar många grupper, men jag säger bara en :P
Linking Park....
^ Bästa Linkin park låten någonsin.
Kattgruppen!
↗ till inläggetDj GraesklippareJag har kommit för att avlägga min topp 3.
1. Spice Girls
2. Christer Sjögren
3. Grabben som sjöng offentligt "varje gång jag runkar, så tänker jag på din mamma" i uttagningen för ca ett år sedan.
↗ till inläggetRed Hot Chili Peppers <3!!!!Green Day emo..? Det var det loligaste jag hört.. How I Lol'den!!! :'D
Favoritbanden just nu..jag är ingen sån fanatiker som vet exakt på vilken gata medlemmarna föddes etc. Just in case if u wonder.
1. Red Hot Chili Peppers
2. SlipKnoT
3. Ramones
That's my opinion :}
sen Arctic monkeys :)
Guns n roses
Pantera
Metallica
RCHP
sen då??? allt möjligt..
Queen äger alla ;)
Guns N'Roses är ett band jag lyssnar mycket på nu för tiden så GnR gillar jag mycket nu.
↗ till inläggetJo jag har också börjat lyssna mer på dom :)Guns N'Roses är ett band jag lyssnar mycket på nu för tiden så GnR gillar jag mycket nu.
Sista biten i Nowember rains är bara så skönt!
↗ till inläggetOw! Den förstör låten totalt :o Fattar inte mening med det, konstiga solon i slutet ^^↗ till inläggetJo jag har också börjat lyssna mer på dom :)Guns N'Roses är ett band jag lyssnar mycket på nu för tiden så GnR gillar jag mycket nu.
↗ till inläggetOw! Den förstör låten totalt :o Fattar inte mening med det, konstiga solon i slutet ^^↗ till inläggetGuns N'Roses är ett band jag lyssnar mycket på nu för tiden så GnR gillar jag mycket nu.
Jo jag har också börjat lyssna mer på dom :)
Nej det är ju det bästa i låten! Solot är så skönt! :D
↗ till inläggetOw! Den förstör låten totalt :o Fattar inte mening med det, konstiga solon i slutet ^^↗ till inläggetGuns N'Roses är ett band jag lyssnar mycket på nu för tiden så GnR gillar jag mycket nu.
Jo jag har också börjat lyssna mer på dom :)
tror det ska vara en del av Axls vrede och ondska.
här är lite för er som gillar låten om des mysteri
hela videon
Panzierchrist och Arch Enemy just nu! :) <
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in