💬
Logga in
Fuska.se

Bonus Healing

33 svar · startad

Moderator Moderator
↗ till inlägget

Jag har 1.9k i PvE healing-gearet och får iallafall heala heroics (Paladin). ^^

I alla fall? Det är ganska bra. Min kompis har 2k och då har han några tier 6. :o

Jag skulle tippa runt 900-1000 för heroics, 1100-1200 för Karazhan ungefär.

har 2.2k healing på min shaman pwnar er alla mwmhhahaha

....

!

Ja du, du jämför dig själv med en Ret-pally som bara helar (och fortfarande har as-hög +heal) ibland och en Paladin som just respeccat holy. Vart vill du komma?

↗ till inlägget

har 2.2k healing på min shaman pwnar er alla mwmhhahaha

....

!

Och min kompis har 2.5k healing obuffat, vart vill du komma?:)

1400+healing överdrivet?`vetdu hur höga krav det är på Chromaggus ? Btw, skillen spelar nästan ingen roll i Kael'Thas, du skulle kunna slänga in Gd elller Awake med säg 1.2 k i Heroic MgT, inte ens dom skulle klara dt då. Och dt spelar absolut ingen roll hur bra tanken är i MgT, AoE är dt värsta att hantera som paladin eftersom du inte har någon varken HoT eller AoE healing.

Suggestion: Gör Consecration ungefär som HolyNova, skulle absolut inte göra palas OP, men skulle hjälpa väldigt många som är Healadin.

Då skulle den ju käka Paladinens mana rätt snabbt också.

12 May 2008

Mjoo... men ändå, som en sista utväg (:

↗ till inlägget

1400+healing överdrivet?`vetdu hur höga krav det är på Chromaggus ? Btw, skillen spelar nästan ingen roll i Kael'Thas, du skulle kunna slänga in Gd elller Awake med säg 1.2 k i Heroic MgT, inte ens dom skulle klara dt då. Och dt spelar absolut ingen roll hur bra tanken är i MgT, AoE är dt värsta att hantera som paladin eftersom du inte har någon varken HoT eller AoE healing.

Suggestion: Gör Consecration ungefär som HolyNova, skulle absolut inte göra palas OP, men skulle hjälpa väldigt många som är Healadin.

offtopic: awake blev kickad ur nihilum =O

↗ till inlägget
↗ till inlägget

nä det blev han inte alls det... (väl)

FATTAR INTE ETT DUGG AV VAD NI SNACKAR OM

↗ till inlägget

FATTAR INTE ETT DUGG AV VAD NI SNACKAR OM

Borde du det eller >-<?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

nä det blev han inte alls det... (väl)

jepp, men nihilum säger inte varför =/

och neg flyttade till sk-gaming

17 May 2008

Jag har 1400+healing på min nydingade paladin, ändå blir jag nekad Heroics/Karazhan, fattar inte varför... Det är väll helt ok?

Ja, jag helade TK och SSC med min Paladin som hade 1400. ( Var extremt undergearad, de andra hade full t5 dock. )

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in