Ja det tycker han väl
Mkwii Kontroller?
Jag spelar med Wii Wheel!! :D
Wii Wheel :D Har aldrig testat med Wii remoten elr med min classic kontroll
Kör med Wii Remoten och Nunchucken (; Retro Gaming.
Jag kör med wiiwheel fast mina kompisar kör med GC kontroll
Wii wheel är bäst!
Körde sist med nunchucken för första gånge. Det är typ härligt när man är lite trött å bara vill halvligga :P
I de spel som man kan använda GCN kontrollen till så gör jag det alltid. Ratten är inte så kul.
↗ till inläggetI de spel som man kan använda GCN kontrollen till så gör jag det alltid. Ratten är inte så kul.
Ratten är ju det roligaste.DEn äger GC kontrollen
Det är ju rörelsen som är själva meningen med wii :P
hur får ma bilder till sitt namn på avändaren snälla HJÄLP1 vill gärna ha en bild till mitt namn nintendofan9?
↗ till inläggethur får ma bilder till sitt namn på avändaren snälla HJÄLP1 vill gärna ha en bild till mitt namn nintendofan9?
skicka ett pm om vad du vill ha hjälp med så kan jag se om jag kan fixa.
on-topic: jag har övergått till att köra med nunchuen nu, mycket härligare.. och man har ju fortfarande rörelserna i hoppen att man ska dra kontrollen i luften :P
↗ till inläggetDen rörelserna behöver inte vara alls tydliga det räcker att man rycker till nån millimeter med Wii Remoten bara.↗ till inläggethur får ma bilder till sitt namn på avändaren snälla HJÄLP1 vill gärna ha en bild till mitt namn nintendofan9?
skicka ett pm om vad du vill ha hjälp med så kan jag se om jag kan fixa.
on-topic: jag har övergått till att köra med nunchuen nu, mycket härligare.. och man har ju fortfarande rörelserna i hoppen att man ska dra kontrollen i luften :P
Jo visserligen men den håller fortfarande den revolutionerande wii-känslan. Man kan ju t.ex. inte spela playstation 2 och rycka i kontrollen när man vill att något ska hända. :)
↗ till inläggethåller medI de spel som man kan använda GCN kontrollen till så gör jag det alltid. Ratten är inte så kul.
↗ till inläggetDet tycker inte jag. Känns som en Gc kontroll som gått sönder och så har man lagat den med en sladd. x) Jaja men jag har ingen stor inlevelse i Wii Remote + Nunchuck sättet.Jo visserligen men den håller fortfarande den revolutionerande wii-känslan. Man kan ju t.ex. inte spela playstation 2 och rycka i kontrollen när man vill att något ska hända. :)
är det inte meningen att man ska köra med ratten? (sorry för off-topic) annars är det ju nästan (betona ordet nästan) likadant som double dash.
↗ till inläggetNepp alla spelsätt är lämpade för att passa varje person som spelar. Vissa kör med WiiWheel vissa med WiiRemote + Nunchuck och vissa med bara WiiRemoten.är det inte meningen att man ska köra med ratten? (sorry för off-topic) annars är det ju nästan (betona ordet nästan) likadant som double dash.
Men WiiWheel skapades speciellt för Mario Kart Wii.
Jag tycker iallafall att det är lättare med Wiiremote + nunchuck än med Wiiwheel.
Nej när man har vant sig med wii wheel är det mycket lättare.