Hitta videon på youtube när jag letade lite tutors. Hon har lugnt en morsa eller farsa som programerar...
OBS
Videon är INTE rolig!!!
Hitta videon på youtube när jag letade lite tutors. Hon har lugnt en morsa eller farsa som programerar...
OBS
Videon är INTE rolig!!!
skulle det vara roligt?
vad va det roliga i den?
detta är humor forumet -.-
Heheh, härligt video, tänk om all småbarn kunde programering ^^
↗ till inläggetHeheh, härligt video, tänk om all småbarn kunde programering ^^
Hon kunde ju knapt använda datorn...
Jaha? Det var JUU så roligt [ironi]
↗ till inlägget↗ till inläggetHeheh, härligt video, tänk om all småbarn kunde programering ^^
Hon kunde ju knapt använda datorn...
↗ till inläggetVitdom vet du vad ironi är?Jaha? Det var JUU så roligt [ironi]
Koblaja* Det är själva tanken som är rolig, alla som svarar beter sig som när man berättar ett skämt som ingen fattar.
Till er alla, videon är ju ren ironi typ.
Hade det passat bättre i programering? Nej, programering är för programering och inte skämtvideor...
HAHAHA VA KUL!! EN SKRIKANDE UNGE SOM SATT PÅ FÅTÖLJEN VARJE GÅNG MAN SPOLA FRAM!! HAHAHAH KUL SOM f*n :D :D :D.D. .d::D
Hehe!
Men snälla, roligt?
Den sög!
↗ till inläggetEftersom att du inte fattar vad den handlar om, lmao.Men snälla, roligt?
Den sög!
↗ till inläggetJo, men den sög fortfarande. Hade ingen poäng. Och dessutom suger Visual Studio. :P↗ till inläggetEftersom att du inte fattar vad den handlar om, lmao.Men snälla, roligt?
Den sög!
Jag skulle ha skrivit i min första post att den INTE är rolig. Jag hittade inget annat bättre ställe som passade i forumet. Så därför blev det här och jag hade i huvudet att det var programeringsnördar som skulle förstå.
↗ till inläggetVerkar då som om att bara Rapto fattade den då :DJag skulle ha skrivit i min första post att den INTE är rolig. Jag hittade inget annat bättre ställe som passade i forumet. Så därför blev det här och jag hade i huvudet att det var programeringsnördar som skulle förstå.
↗ till inlägget↗ till inläggetVerkar då som om att bara Rapto fattade den då :DJag skulle ha skrivit i min första post att den INTE är rolig. Jag hittade inget annat bättre ställe som passade i forumet. Så därför blev det här och jag hade i huvudet att det var programeringsnördar som skulle förstå.
aah
Ärligt, var det ingen annan :huh: ?
↗ till inläggetÄrligt, var det ingen annan :huh: ?
Jag citerar Raptomex...
okey, detta var ju en värdelös tråd
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in