↗ till inläggetJag tror att jag fattat den men den var ändå inte ett dugg rolig.
5 Åring / Programiering
↗ till inläggetÄrligt, var det ingen annan :huh: ?
Nä, varför skulle någon annan tycka att den var särskillt rolig? Min hund hade kunnat göra en bättre video...
Nämen :lol:
Skulle alla barn vara så smarta på riktigt så skulle dom vara den nya generationen, dom skulle vara Einsteins när dom är vuxna. Inga barn kan saker som javascript å sånt. Hom framstår ju som en riktig smart skalle där, när hon programerar å sånt.
↗ till inläggetNä, för det är så otroligt uppenbart fejk och det är uppenbart att hon inte fattar ett dugg av det hon snackar om.Nämen :lol:
Skulle alla barn vara så smarta på riktigt så skulle dom vara den nya generationen, dom skulle vara Einsteins när dom är vuxna. Inga barn kan saker som javascript å sånt. Hom framstår ju som en riktig smart skalle där, när hon programerar å sånt.
↗ till inläggetJag ger upp.↗ till inläggetNä, för det är så otroligt uppenbart fejk och det är uppenbart att hon inte fattar ett dugg av det hon snackar om.Nämen :lol:
Det är ju det som är en del av allt.
Såklart att det är fejk, detta är hoppöst.
hon e jete braaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur ska man få dom att förstå??? :huh:
↗ till inläggetDet är bara att inse...Det går inte.Hur ska man få dom att förstå??? :huh:
inte ens jag vet vad java script är och jag är äldre än hon självklart fake
HAHA