💬
Logga in
Fuska.se

5 Åring / Programiering

29 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ärligt, var det ingen annan :huh: ?

Jag citerar Raptomex...

Jag tror att jag fattat den men den var ändå inte ett dugg rolig.
27 May 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Ärligt, var det ingen annan :huh: ?

Nä, varför skulle någon annan tycka att den var särskillt rolig? Min hund hade kunnat göra en bättre video...

28 May 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Nämen :lol:

Skulle alla barn vara så smarta på riktigt så skulle dom vara den nya generationen, dom skulle vara Einsteins när dom är vuxna. Inga barn kan saker som javascript å sånt. Hom framstår ju som en riktig smart skalle där, när hon programerar å sånt.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Skulle alla barn vara så smarta på riktigt så skulle dom vara den nya generationen, dom skulle vara Einsteins när dom är vuxna. Inga barn kan saker som javascript å sånt. Hom framstår ju som en riktig smart skalle där, när hon programerar å sånt.

Nä, för det är så otroligt uppenbart fejk och det är uppenbart att hon inte fattar ett dugg av det hon snackar om.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nä, för det är så otroligt uppenbart fejk och det är uppenbart att hon inte fattar ett dugg av det hon snackar om.

Jag ger upp.

Det är ju det som är en del av allt.

Såklart att det är fejk, detta är hoppöst.

hon e jete braaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29 May 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #27

Hur ska man få dom att förstå??? :huh:

↗ till inlägget

Hur ska man få dom att förstå??? :huh:

Det är bara att inse...Det går inte.
Nivå 5 · Fuskare

inte ens jag vet vad java script är och jag är äldre än hon självklart fake

31 May 2008
Nivå 1 · Novis